In het echt praten we niet...

Hoi,
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe vriendengroep. Ik chill vaak met die groep en er zit 1 jongen in die ik wel leuk vind. Sinds kort hebben we veel gesprekken op app! Hij zegt dat ie me leuk vind en ook voor me zou gaan! Maar nu elke keer als ik met die vriendengroep ga chillen (waar hij ook inzit) dan praten we bijna niet gwn. Dit is best raar vind ik omdat we dus op app wel hele leuke gesprekken hebben en hartjes naar elkaar sturen enzo! Maar in het echt is het dus heel anders en laat hij ook niet merken dat ie mij leuk vind en voor me zal gaan enzo! Wat moet ik nu doen?

18 apr 2017, anoniempjeee<3


Reacties

plaats reactie
1

app m eens daarover, dan kan hij t uitleggen. Misschien is hij bang voor irriterende vrienden.

18 apr 2017, 22:04, Fleurtjeee
2

Gewoon aan hem vragen waarom hij het ene moment super close doet en dan weer niet, hij kan zich ook schamen voor zijn vrienden of wil je voor zichzelf houden, het kan allemaal maar je zult het niet weten tot je het aan hem vraagt.
xx

18 apr 2017, 22:04, happy girl x
3

ik denk dat, dat wel normaal is want ik heb dat ook met een jonge. ik zou zelf een keer naar hem toe stappen en een gesprek aangaan. maakt niet uit waarover maar als je maar laat zien dat jullie ook gewoon in het echte leven kunnen praten.

xx

19 apr 2017, 19:04, anoniem
4

Misschien is hij erg verlegen. Kun je hem vragen toch? Ik had dat ook met jongens, op de app zei ik veel meer maar op een date werd ik helemaal stil en zenuwachtig.

26 sep 2017, 22:09, Nathalia
5

Heb net hetzelfde meegemaakt maar nu stuurt hij niet meer met mij en praat hij ook niet met mij:(

28 sep 2017, 19:09, Lol
6

Ik denk dat hij z'n gevoelige kant nie wil laten zien aan z'n vrienden maar wel aan jou.
Spreek anders een keertje samen af kijk hoe hij dan tegen je doet🙃🙂

28 sep 2017, 22:09, 🙃🙂
7

Wat een vervelende situatie! Ik zou hem hierover sturen, of gewoon proberen om een gesprek te beginnen met hem. Misschien is hij bang dat zijn vrienden hem gaan plagen ofzo. Veel succes nog!xx

29 sep 2017, 21:09, justmexoxo
8

Appen is de slechtste communicatie die je kan hebben. Alles komt verkeerd over en je ziet elkaars emoties niet. Ga facetimen of bellen ofzo. Veel beter
Sorry als dit bot klinkt maar ik zit in een kutstemming.

1 okt 2017, 23:10, Cheril

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.