In gegroeid schaamhaar?? Help!!

(Als je niet tegen vieze dingen kan lees dit niet)
Als ik mijn schaamhaar scheer vergeet ik het soms wel eens met scheerschuim te doen. Vooral als ik het snel wil doen. Maar sindsdien heb ik dus last van in gegroeide haren, en sinds kort is het alleen maar erger geworden! πŸ™ er zit nu een kleine bobbel vlak bij mijn vagina en er komt bloed uit. Ik weet echt niet wat ik moet doen en ik durf het ook niet aan mijn moeder te vertellen omdat ik dat nogal schamend vind omdat het op deze plek is. En naar de dokter gaan vindt ik al helemaal smerig en beschamend. Weten jullie misschien wat je hier tegen kan doen? Ik ben nogal wanhopig..

12 dec 2018, πŸ€’


Reacties

plaats reactie
1

Als er een bultje is, is het wat ontstoken. Dat kan geen kwaad, het gaat vanzelf voorbij, maar het kan pijn doen en het is ook niet mooi. Als er echt pus in zit kun je het bultje voorzichtig lekprikken en soms kun je het haartje dan zien, die zou je er dan met een pincet uit kunnen trekken.

En scheer alsjeblieft de volgende keer met scheerschuim, of nog beter, scheergel. En gebruik goede scherpe mesjes. Zelfs als je het snel wil doen, is dit noodzakelijk om het goed te kunnen doen. Ikzelf scheer het twee of drie keer per week, altijd met scheergel en een schoon en scherp mesje dat niet te oud is. Ik heb bijna altijd een kale kut (soms laat ik een streepje staan) en ik heb nooit last van ingegroeide haartjes.

13 dec 2018, 07:12, Kim96
2

dat bultje gaat vanzelf snel over,
tips:
-scheer met de haarriching mee
-gebruik een goede scheerschuim
-gebruik ook een goed e aftershave

verzorg het daar gwn allemaal goed

13 dec 2018, 21:12, annoniem
3

Hey...... schat het is echt jiet schamend om aan je moeder tevertellen! Je moet het echt doen want ik heb een vriendin die heeft er een jaar mee rond gelopen en nu heeft ze een heel lelijk blauw litteken! (Zegt ze nog nooit gezien) en als je het te awkward vind om naar de dokter te gaan kun je ook aan vragen of een vrouwelijke dokter je kan helpen... dat is toch al wat minder! Maar beter kun je er nu wat aan doen dan nooit! Xx

2 mrt 2019, 22:03, Onzekertje
4

Heyyyyy,,,,, scheerschuim kan soms branden bij je ding als je het niet goed doet.... btw dit is ineens een hele andere tipπŸ˜‚ maar door scheerschuim kan je het ook minder goed zien.... je heb scheermesjes met een gel rand die kun je bij de Kruidvat halen. En dan kun je zien wat je doet maar je moet het wel nat onder de douch doen. Ik vind dit veel handiger xx

2 mrt 2019, 22:03, Onzekertje
5

Is er maar 1 valt mee ik sta altijd vol ok na harsen heb krul haar. Ik probeer de haar eruit te pulken of de bult open te maken

4 mrt 2019, 09:03, Bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.