In bad mrt me zusje

s het gek als je soms nog samen in bad gaat met je zusje op vakantie? Thuis hebben we geen bad alleen een douche. Mijn zusje is 12

24 aug 2020, viola


Reacties

plaats reactie
1

Hoe oud ben je zelf?
Als jullie het allebei niet oké vinden is er niets aan de hand. Dan gaan jullie gewoon gezellig samen in bad.
Maar als het ongemakkelijk voor jou of je zusje voelt moet je het niet doen. Beide jullie lichamen zijn aan het veranderen. Hier en daar groeit de boel. Het is heel gewoon dat je nieuwsgierig bent, maar het moet wel oké voor jullie beide voelen.

25 aug 2020, 00:08, Michelle
2

Foutje; Ik bedoelde natuurlijk dat als jullie beide het WEL oké vinden is er niks aan de hand. ;-)

25 aug 2020, 00:08, Michelle
3

Hoi, je zusje is 12, en jij bent ook een meisje? Tja, ik keek en kijk altijd erg op tegen mijn grote zus, ik was ook 12 en zei allang 18 1/2 jaar. Bij ons was het echt geen probleem hoor,
sinds peuter ga ik al lekker met haar in ons grote bad boven.
En eigenlijk zie ik in mijn herinnering mijn grote zus altijd al met schaamhaar; ik ben door haar grotendeels opgevoed dus toen ik zelf op m 'n 10e ineens schaamhaar kreeg maakte mijn zus er een feestje van! En heel mijn puberteit was ze er voor me...Altijd! Voor elk pubermeisjes probleem was ze er voor me.En dat terwijl ze ook studeerde voor psychiater(wat ze nu al lang is) Op school was ik het eerste meisje dat echt al schaamhaar had(groep 7) Natuurlijk was ik daar super trots op! En op de brugklassen waren er meer en meer meisjes ineens kaal beneden, ik snapte dat echt niet en zag het ook he-le-ma-al-ni-et-zi-tt-en! En ooow wat maakte mijn grote zus mij altijd weer blij als een klein kind, en al zo groot als een jonge meid. Mijn zus was en is nog steeds veel meer gericht op een mega grote bos schaamhaar, om te laten zien aan de 'mensjes' dat ze een echte trotse jonge vrouw was...Ik denk dat ik het van haar geleerd en overgenomen heb om mijn vrouwen lichaam de volle 100% te laten zijn. En nu ik haar leeftijd heb die zij toen had(20) begrijp ik wel dat de meiden en jonge vrouwen
juist erg trots moeten zijn dat ze een vrouw zijn/worden. En ik snap nu ook waarom mijn zus duidelijk voor het hebben van een nooit geschoren harige kut. Kijk mij maar...
Wie me nog kent? Rachel17-3jaar terug, krijg ik een berichtje? XXX Racheltje20

29 aug 2020, 20:08, Racheltje20

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.