ik word steeds dikker help!!!!!!

hoi
ik ben 13 jaar ong 165cm lang en ong 50 kg zwaar
de bmi tests zeggen dat dit ok is maar ik ben wel dik en ik word als maar dikker. een paar maand geleden was ik nog trots op mezelf dat ik er normaal uitzag.
maar nu heb ik een enorme rij vetrollen en ik ben dus echt bang dat het erger word. dus kan iemand mij zeggen hoe ik
snel een kilo of 5 af kan vallen. en hoe moet ik af van mijn grote buik met vet.
pleaz kan iemand mij helpen???

19 jan 2014, ikxxxx


Reacties

plaats reactie
1

pleas kan iemand me helpen ik word echt steeds dikker

19 jan 2014, 16:01, ikxxxx
2

heei,
ik ben over een maand 13 en ong 166cm lang en ook ong 50 kg. ik word ook steeds dikker en ben er best veel mee bezig. laatst hbbn mun ouders me erop betrapt dat ik 2 stukjes brood meenam naar school terwijl ik 4uur uit was. toen ik thuis kwam ging mun moeder een heel gesprek met me hbn enso dus neem ik nu weer meer eten mee naar school alleen als ik iets gegeten hb voel ik me best wel dik enso. maar al mun vrienden zggn ook dat ik egt heel dun ben. ik wil eigenlijk gwn mijn eten gaan uitkotsen maar ik probeer mezelf in te houden dus ik snap precies wat je bedoelt!

19 jan 2014, 17:01, lauraatjee
3

Ze vroeg niet om verhalen maar om tips duuuuuhh

19 jan 2014, 19:01, duuuh meisje
4

Ik heb t ook ( ben 13 1, 73 en 56 kilo) het is niet dik maar voel me wel dik. Ik ben 3/4 x per week gaan sporten en val nu af. Mijn ouders zeuren dat ik afval, zal ik toch maar doorgaan?

4 dec 2016, 22:12, lois
5

Hoi,
Je bent 13 jaar, 1,65 en weegt 50 kilo. Je hebt dan een BMI van 18,4 prima inderdaad! Waarom afvallen zou ik zeggen. Maar oké die 5 kilo wil jij eraf hebben. Dat zou betekenen dat je 45 kilo weegt. Je hebt dan een BMI van 16,5 bij 16,4 heb je ondergewicht. Dus ik zou je niet aanraden om af te vallen. Ga anders meer sporten! Sporten kan nooit kwaad. Laat de ' lekkere ' dingen staan en ga gewoon even hardlopen ( of wat je dan ook wilt doen ). En denk eraan je bent prima zoals je nu bent. Waarom veranderen als je er prima uitziet. Mensen met overgewicht zouden jou gewicht/lichaam willen hebben.
Wat je ook besluit te doen. Het zal je goed afgaan!
x

8 jan 2017, 01:01, sterre
6

Hii, same problem ik ben ook 1,65 en ik woog twee weken geleden 49 kilo en nu 52. Ik vind het vreselijk dat ik zo snel ben aangekomen, terwijl ik juist af probeerde te vallen. ) : Wat moet ik doen? Ik voel mezelf gewoon niet fijn. Ik word steeds dikker en ik kan gewoon niet stoppen met eten. Ik schaam me ook vaak, als ik eet ik het openbaar. Ik denk ook constant, maar aan eten. Ik hou van heten, maar ik haat het ook. Heeft iemand misschien een goede tip voor me?

8 mrt 2018, 22:03, Niempie
7

Niempie hoe oud ben je eigenlijk ?
Zelf denk ik dat je een gezond gewicht hebt maar neem iemand in vertrouwen hierover bijvoorbeeld je huisarts.
Niempie zonder eten kan je niet gezond leven maar probeer wel 3 maaltijden op een dag te eten en wacht altijd 2-3 uur voordat je weer iets eet.
Hier wat afval tips MAAR OVERDRIJF NIET
Tip 1 Eet langzaam bij elke hap dus tot er niks meer op te kauwen is.
Tip 2 Eet uit elke vak van de schijf van vijf elke dag.
Tip 3 Vraag familie en vrienden om hulp misschien wil iemand wel mee doen.
Tip 4 Drink elke dag 6 glazen water.
Tip 5 Beperk je zoutinname dus voeg geen zou meer aan je eten toe.
Succes en zeg maar als je hulp of tips nodig hebt.

9 mrt 2018, 15:03, juliatje.
8

Omg heel veel van jullie zijn 13 en langer dan mij maar wegen ook 50 kilo terwijl ik een jaar jonger ben.

13 jun 2018, 20:06, KINDJE DAT ER ONZEKER IS
9

KINDJE DAT ER ONZEKER IS hahah dat heb ik dus ook, ik weeg wss 50/51 kilo maar ik ben helemaal niet dik!😂

14 jun 2018, 19:06, Citroentjeexx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.