Ik wil zelf bepalen wat ik eet

Ik wil heel graag gezonder eten en ik heb al veel dingen geprobeert, maar ik leef nog gewoon thuis bij mijn ouders dus soms hebben we iets niet in huis of dan kookt mijn moeder iets wat ik liever niet eet of iets en als ik gewoon blijf eten als normaal zitten er soms ook wat ongezonde dingen tussen doordat we niet altijd alles thuis hebben!! Dan snap ik als mensen reageren met vermijd dit en dat dan maar dan ben ik bang dat ik terug val naar laxeren braken en vasten... Heeft iemand tips voor mij :(

17 jul 2016, Sara0901


Reacties

plaats reactie
1

Vertel aan je ouders dat je de behoefte hebt af te vallen.
Als ze dat niet goed vinden doen ze dat waarschijnlijk met reden dat je niet dik of iets dergelijk bent, dan is het een mentaal probleem en moet je jezelf blootleggen voor je ouders.

17 jul 2016, 20:07, Hero/Villain
2

hallo ik ben 1,58 en ik ben 65 kilo k vindt me zelf heel erg dik en k ben niet gelukkig met me zelf wat moet ik doen?

23 jul 2016, 02:07, Hallo
3

Maar okal is het soms gezond of ongezond

Het belangrijkste is proberen om alle voedingsstoffen tenemen en dat zit in ongezonde en gezonde dingen

Maar vergeet niet dat je niet teveel ongezonde dingen eet want dan word je tedik

maar af en toen kan je bv. Wel een kleine koekje eten maar niet teveel zo lang je maar gezond eet

P.S : om alle voedingsstoffen tenemen en elke dag sporten kan je gewicht en lichaam heel gezond worden net als die van mij :)

27 jul 2016, 21:07, gezonde meid
4

Ik heb echt precies hetzelfde probleem!! M'n moeder kookt dan vette dingen en zo en dat wil ik helemaal niet eten maar moet wel anders heb ik niks..

5 aug 2016, 19:08, Tralalala

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.