ik wil populairder worden.

Hallo iedereen
ik wil graag populairder zijn omdat mijn vrienden altijd aan het chatten zijn met andere vrienden zelfs stiekem in de klas. En op kamp dan zijn ze ook op hun gsm bezig omdat er 15 mensen snaps en berichten hebben gestuurd. En ik heb dan geen enkel berichtje. Ik ben best ook wel populair ik bel vaak met vriendinnen en chat ook soms. En heb op profielfoto op fb ook door de 70 likes ni dat da iets uitmaakt maar hun hebben er meestal 90 of 100, 200. En ik wil zo graag populairder zijn. Ook zo veel chatten met mensen enzo... maar zo ben ik niet. zo van alles durven en zelfvertrouwen hebben ik ben erg snel gekwetst. 😕

28 apr 2015, hartje*__*


Reacties

plaats reactie
1

Ga op kik in een paar groepen kun je gewoon joinen. Je moet niet zo zeiken en wat harder worden. Verzorg jezelf goed blablabla doe aardig tegen mensen die jou wel en of niet aardig vinden maar als ze kut doen tegen jou moet je btichy terug doen want zo werkt dat nou eenmaal.laat je niet wegblazen door een fucking gsm want dat is helemaal niet zo cool dat zien dat jij de feestgangers bent

29 apr 2015, 22:04, z

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.