Ik wil perfect zijn

Heey allemaal, ik heb denk ik een best wel groot probleem: ik wil perfect zijn maar dit betekent dat ik nooit om hulp vraag omdat ik dan laat merken dat ik iets niet goed kan. Bijvoorbeeld school.. ik vergeet vaak te leren enz en ik wil graag dat mijn ouders me helpen herrinderen maar dan kom ik over als een slechte dochter. Iemand tips?

16 jan 2018, Laura_2003


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou toch aan je ouders over je perfectie vertellen en naar een praatdokter gaan of zo.

Je ouders vinden je geen slechte dochter hoor, ze vinden het juist goed dat je het aangeeft van leren bijvoorbeeld, ze willen je graag helpen!
En btw als ze je dan een slechte dochter vinden, dan ben je dat niet gelijk en als ze dat vinden dan zijn zíj slecht, niet jij!!

16 jan 2018, 20:01, Lala
2

Same ik wil ook perfect zijn maar ook weer niet en ik leer nooit vraag of je ouders je helpen herinneren..

16 jan 2018, 22:01, .
3

Lieve Laura, leer rustig. En praat erover.

17 jan 2018, 13:01, Eva🍩
4

Je ouders zijn waarschijnlijk blij om je te helpen dus vraag gewoon om hulp dat is heel normaal

25 jan 2018, 21:01, ba

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.