ik wil niet meer leven

Hoi allemaal,

ik wil niet meer leven! Ik zie het echt niet meer zitten, denk dat alles fout gaat enzo... het gaat al 5 jaar niet goed, ik heb meerdere periodes waarin ik aan zm dacht gehad, ik wil dit niet meer! ik wil niet meer vechten tegen mijn problemen
angststoornis, eetprobleem, stress, automutilatie, negatieve gedachten waaronder ook zm gedachten, faalangst, vind mezelf niet goed genoeg, wil mezelf dingen aan doen (heel veel drinken, gaan roken..)
en ga zoo nog maar even door
iemand tips..

5 mrt 2014, Onlymy


Reacties

plaats reactie
1

Kijk denk rustig na voor je beslist dat je niet meer wilt leven kijk het leven is een weg met paden en ooit kom je op het pad dat je wilt komen naatuurlijk niet altijd zelfmoord maar praat erov er of neem co tackt op ik weet namelijk niet precies wat je probleem is xxxxxx

5 mrt 2014, 16:03, jeleeftmaareenkeer
2

Probeer rustig te blijven. Denk ook aan je omgeving. Zij zullen je erg missen als je zelfmoord pleegt. Ik heb er zelf ook meerdere keren aan gedacht, maar ik kon het mijn omgeving niet aandoen. Heb je er al een keer met iemand over gepraat? Bij mij heeft het geholpen. Ik heb nog steeds een eetstoornis, maar zelfmoord plegen wil ik niet meer.

5 mrt 2014, 17:03, -x-x-
3

ik wil dit ook soms doen maar ik kan dit mijn omgeving mijn ouders familie niet aandoen
hoe kan ik gelukkig worden ???

6 mrt 2014, 12:03, anoniempje123
4

Tja dat is vindt ik een moeili Ik ke vraag maar leef je leven xxxx

6 mrt 2014, 17:03, jeleeftmaareenkeer
5

hee ik weet waar je door heen gaat ik heb all 3 keer zm proberen te plegen maar ik faalde ik heb ook meerdere keren in het ziekenhuis gelegen omdat ik te diep had gesneden of te veel had gedronken, ik wil niemand dit toewensen dus please doe dit niet. als je het een keer geprobeert hebt en faalt ga je het alleen maar vaker doen
en het blijft je voor je hele leven achtervolgen.
xx stay strong hun

20 mrt 2014, 01:03, suicidal_girl
6

Alsjeblieft denk goed na voordat je zoiets doet!!

Praat hierover met vrienden of familie zij kunnen je het beste helpen want je hebt echt hulp nodig. Alsjeblieft stop hiermee!!

xx

20 mrt 2014, 19:03, _verwijderd_
7

ik wil een poging doen.. allemaal plannen.. hellp

22 mrt 2014, 14:03, Onlymy
8

maak een lijst met positieve dingen!! ik snap dat je dat moeilijk vind! ga eens op iets of tegen iets heel hard schoppen en denk aan al die leuke momenten toen je klein was!!! denk na over de mensen die van je houden en er voor je zullen zijn. er is altijd een licht puntje in het leven !!
er zijn altijd tijden dat je denkt dat het voor altijd donker blijft. ik snap dat heel erg goed!! maar probeer je erover heen te zetten niet alles kan perfect gaan niet iedereen is perfect!! ik niet jij niet niemand maar het perfecte leven vind je door de dingen te doen die je blij maken!!

xxjes en geen zelfmoord plegen
hopelijk helpen mijn tipss xx good luck and be brave my angel!! x

25 mrt 2014, 17:03, annabel
9

praat hier met mensen over die je vertrouwt! en ook met een expert in dit gebied. dit is niet zomaar een probleem dus blijf er alsjeblieft niet mee zitten! zoek hulp.
xxxx

hou van het leven en het leven houdt van jou <3

27 mrt 2014, 19:03, rooz
10

Het is niet jouw probleem, dat jouw leven een zooitje is meestal zijn dat de mensen om je heen. Die zeggen wat wel goed en wat fout is. Maar onthou 2 ding! Het JOUW leven, JIJ bepaalt hoe die eruit ziet. Doe leuke en gezellige dingen. Anders is er geen tijd meer voor leuke dingen. En JOUW ouders hebben jouw op de wereld gezet. Wees daar dankbaar voor, als jij dood gaat dan denkt iedereen (vooral jouw ouders) dat het zij alles fout deden.
Kusjes xoxo

24 apr 2014, 22:04, Bexproudx
11

Hoi,
Heel veel kinderen hebben zoke dingen wel eens gedacht en het is niet niks. Het komt doordat we in de puberteit komen en onzeker worden nou je kent het wel..
Ik heb zelf ook er over naged8 en bed8 hoe je het beste kon doen maar toch is fit niet de oplossing! Eigenlijk loop je weg voor je problemen en dat is best laf.. Zm plegen is niet niks..je doet er veel mensen verdriet mee en jezelf waarschijnlijk ook.. Zoek alseblieft hulp en hopelijk krijg je weer een beetjj zin in je leven xx

26 apr 2014, 00:04, Banaan10
12

hoi ik ben een meisje van 12 ik wordt vaak gepest vorig jaar in groep 7 werd ik veel meer gepest maar nu niet zo veel meer maar alleen wordt ik gepest door jongens die bij mij op school hebben gezeten

12 jun 2015, 12:06, jill
13

hoi ik ben een meisje van 12 ik wordt vaak gepest vorig jaar in groep 7 werd ik veel meer gepest maar nu niet zo veel meer maar alleen wordt ik gepest door jongens die bij mij op school hebben gezeten ze schelden me soms uit en dat vind ik niet fijn ik heb veel vrienden die me steunen

12 jun 2015, 12:06, jill
14

Okay wacht...
Bijna Iedereen die hier op gereageerd heeft zegt wel dat het allemaal goed komt en dat je met iemand over kan praten en dat je laf bent als je voor je problemen wegloopt dus soort van zwak... Maar je bent niet zwak als je zelfmoord pleegt je hebt tlang vol gehouden en je kon het niet meer aan na heel lang vol gehouden te hebben... En ik snap je wel dat je niet denkt aan je familie enz omdat je dit nu wilt want soms kan het je ook verdriet doen omdat ze dat gewoon niet merken dat je zo verdrietig bent en daardoor word je ook onzeker van... Je gaat je dan ook waarschijnlijk afvragen"wie geeft nou om mij?? Wat kan iemand het nou schelen of ik besta of niet?" we zeggen wel allemaal iets tegen iemand die zelfmoord wil plegennmaar als JIJZELF zm wilt plegen dan kan jij zelf dat ook niet meer omdat het gewoon te erg voor je is geworden... Ik begrijp je al te goed want ik heb meer dan 4 zm pogingen gedaan en allemaal misluk... K had hulp psycholoog maar daar was ik er mee gestopt als de reden wilt weten heb ik hier ook een forum opstaan vanmezelf die heet "dood of kliniek" dan zule je waarschijnlijk ook zien dat mijn leven fucking erg is. Ik zeg j maar dit doe het niet want jeweet maar nooit of het je gaat lukken (dat hoop ik ook niet voor je) en dan kom je egt in de shit en missvhien kom je dan ook wel in een kliniek... Ik weet heus wel dat het moeilijk is om hierover met iemand te praten maar je kan ook gwn anoniem chat doen en miss een dagboek bij houden doe ik ook en dat helpt egt!! Ik wens je sterkte en hoop dat je het niet doet want misschien zijn er wel andere mensen in je omgeving die jou kennen en ook zm willen plegen en als je het doet dat zij dat ook gaan doen... Dus plzz stay strong. Ook al is het fucking moeilijk maar je gaat dit winnen!!
Hush little baby don't you cry, don't cut your arms don't say goodbye, put down that razor, put down that light, it might be hard but you'll win this fight! <3<3<3<

12 jun 2015, 21:06, why me?
15

Luister, ik ga je niet tegen houden, maar ik wil wel wat zeggen. Waarom zelfmoord? Zelfmoord is eigenlijk gelijk aan je eigen kans op geluk totaal verpesten. Ikzelf wil ook zo graag dood constant, maar ik doe geen zelfmoord omdat het niet is om je leven zelf te beëndigen, als je dood bent, ben je dood, maar zelfmoord is geen dood, je gaat dood door te vechten, niet door op te geven. Als iemand strijd tegen een ziekte gaat diegene door tot zij/hij kapot is, als iemand wordt gezet op een slagveld gaat diegene ook niet daar middenin staan om overhoop geschoten te worden, toch? Je moet maar bedenken dat je niet eens alleen vecht voor je eigen geluk, maar ook dat van je mogelijke kimderen die dan nooit het daglicht zullen zien of moeten opgroeien zonder één van hun ouders. Bedenk dat maar eens eerst voor je denkt aan zelfmoord, want de meeste die denken aan zelfmoord denken daar juist aan omdat ze zich niet waardig voelen om te bestaan, maar hoe blij was jij als kind als je één van je ouders weer zag, dat gelukkige moment ontneem je dan voor de rest van hun leven.

14 jun 2015, 14:06, Lars

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.