ik wil misschien mollig zijn

Hallo, ik ben 14, 175 cm en 50 kg, ik zou graag willen weten of het leuk is om mollig te zijn, het lijkt me leuk, verhalen? ik overweeg het om dik te worden zodat ik bvb niet meer mijn borstbeentje, en al mijn ribben zie en omdat vet er leuk uit ziet

12 aug 2016, MolligWorden


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou het doen als ik jou was 👌

13 aug 2016, 15:08, Joost
2

Zou het ook doen maar hoeveel weel je wegen?

13 aug 2016, 23:08, Chubbylot
3

Meisjes met vet zijnn de beste <3

14 aug 2016, 01:08, 17
4

Denk er wel na want straks ben je 90 kilo en dan wil je afvallen maar dat is moeilijk
en probeer niet tedik worden want dan kan je Ziektes krijgen zoals Obestitas enzo....

en je kan veel eten eten waar veel calorieën of veel vet zit .. maar probeer op een gezonde manier dikker teworden zoals je kan ook elke dag fruit eten of salade dat moet ook!!!

14 aug 2016, 07:08, gezonde meid
5

Je hebt ondergewicht meid, wat jij mollig noemt is waarschijnlijk een normaal gewicht.
Probeer rond de 60-65 kg te raken en het zit wel goed bij je, oh, en een dingetje, wel gezond. Dus geen vele bakken met vet eten.

14 aug 2016, 17:08, Hero/Villain
6

Hoi ff voor de duidelijkheid obesitas is GEEN ziekte je hebt een volgorde in gewicht
Ondergewicht
Gezondgewicht
Overgewicht
Obesitas
Obesitas I
Obesitas II

20 jul 2018, 16:07, Obesitas is geen ziekte

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.