ik wil het zijn

hoi
ik heb twee beste vriendinnen en die zijn allebei ongesteld
ik ben het nog niet
ik weet dat het vervelend is met buikpijn enzo
maar ik wil het zijn!
ik voel me een klein kind
ik ben12 heb al borsten.
ook heb ik al wit spul
maar de ongesteldheid komt niet
wat moet ik doen!?

11 apr 2013, OVAPEM


Reacties

plaats reactie
1

Heey,

Je ongesteldheid komt vanzelf! Echt je moet je geen zorgen maken! En ik zou als ik jou was maar blij zijn dat je nog niet ongesteld bent geworden, het is namelijk best irritant als je het wel bent.

Xxx

12 apr 2013, 16:04, Brigit_14
2

ik zou blij zijn dat je het nog niet bent
al dat bloed en vies en je je kunt door lekken het bloed dat da weer overal zit en maandverband zit niet lekker en tampons doen weer pijn ( bij mij dan hoeft niet bij jou te zijn)
dat is mij mening

Ik snap het van jou ook wel. dan heb je weer het gevoel dat je er bij hoort

xxxxxx lovely

het komt vanzelf wel!

14 apr 2013, 20:04, lovely
3

hey little girl

OMG je hebt echt geluk, het is echt nie leuk hoowr eens per maand lekker in je bloed zitten. En het maakt echt nie uit da je het nog nie bent, en vriendin van mij (14 jaar ) is het ook nog nie. en stiekem ben ik een beetje jaloers daarop.
so lekker van genieten da je het nog nie bent! want zometeen woord het zomer, en kunnen je vriendinnen eens per maand nie zwemmen, en jij lekker wel

veel geluk verder little girl

14 apr 2013, 22:04, Auriane
4

Je wordt het vanzelf!

Je wilt het misschien graag zijn, maar zodra je het bent wil je er waarschijnlijk ook weer vanaf! Je zit er waarschijnlijk zo'n 40 jaar aan vast dus geen zorgen, je kunt er nog lang zat van genieten ookal begint het misschien iets later bij jou dan bij je vriendinnen

17 apr 2013, 13:04, lisete
5

ik zou nog maar ff genieten dat je het nog niet bent als je de verdeerde maandverband hebt voelt het als een luièr en tampont doet best wel heel pijn geniet zo lang het kan

gr crazy banaan

29 jun 2013, 17:06, crazy.banaan
6

Heey, ik zit ook in dezelfde situatie als jou, 12 jaar, echt in de pubertijd maar ook nog niet ongesteld. Ik zou het eigenlijk ook wel willen zijn want me bff is het ook al..

xxx

15 dec 2013, 15:12, Marlixx
7

Als je ongestelt word moet je dan maandverband of tampons dragen en kan dat ook tegelijk of is dat onhandig???

7 nov 2016, 22:11, Hallo.....
8

ik ben 13, ik ben het ook nog niet, het komt denk ik vanzelf
xoxo
jannie

9 nov 2016, 21:11, Jannie

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.