Ik wil hem laten zien dat ik hem leuk vind.

Hee lieve forumgenootjes,
ik ben al best lang op iemand, maar was ook op 2 of 3 andere jongens. Ik ben snel verlieft, maar ook lang, en op meerdere. Maar nu ben ik op een iemand. Ik denk niet eens dat ik vrienden met diegene ben, maar we hebben wel veel dezelfde mening. We gingen ook kletsen tijdens een opdracht toen wij alleen waren, en hij was heel open, en had respect voor mijn mening etc. Maar nu ben ik alleen op hem. In de pauze gaan de jongens voetballen, en de meiden hun nagelslakken of appen. En ik ga naar de wc, om daar te zitten, of gewoon eten. Maar ik wil ook wel voetballen door Colin (zo heet mijn crush). Ik wil ook laten zien dat ik hem leuk vind, en dan vind hij mijn misschien ook leuker. Eerst vond ik hem k*t en hij ging ook mee met iemand waar ik echt ruzie mee heb, nu heeft hij ruzie met degene die mijn pest (zo zie ik het). Hij is gewoon blij met zichzelf, en is kinderachtig, en dat vind ik zo leuk. Maar ik denk echt niet dat ik kans maak, ik ben te braaf en te verlegen misschien. Maar ik zeg wel veel, ik ben een echte kletskous, en open. Ik vertel eigenlijk alles, ook over vingeren ect. En die jongens vinden mijn openheid zo fijn. Maar vandaag zat ik bij hem bij gym in het team met voetballen, en hij zei niet echt iets. Hij rodelde ook over mijn, maar nu rodelde hij met mijn over iemand, maar misschien doet hij dat wel met zijn vrienden over mijn. Is het het wel waard? En misschien ben is te braaf, verlegen, dom voor hem. En diegene die met mijn ruzie heeft flirt ook, maar zij is bezet door haar vriend. Wil iemand helpen? Liefs Eva💖

22 mrt 2018, Eva🎀


Reacties

plaats reactie
1

Ik zit precies met het zelfde problerm😅

Sorry voor nutteloze reactie

22 mrt 2018, 19:03, Sidney
2

Lieve Sidney, bedankt voor je bericht. Ik vind het ook fijn om het te weten. 😄

22 mrt 2018, 19:03, Eva🍪
3

Sorry Eva maar als hij over jou gaat roddelen heeft hij geen respect voor jou ,ik vind hem het zelf niet waard want jij verdient beter ,want doordat roddelen kan je vroeg of laat kut gaan voelen ,dus ik zou beter iemand anders zoeken die wel respect heeft tegen jou.Maar zelf is beste om naar jezelf luisteren want jij kent jezelf het beste.

25 mrt 2018, 12:03, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.