ik wil heel graag zoenen met me vriendje

Heeejj

Ik wil heel graag zoenen met me vriendje maar ik weet niet wanneer je dat moet doen... moet je dat plotseling doen of eerst vragen.

tips??

xxx

ps: alvast bedankt

7 jul 2012, selinaatje


Reacties

plaats reactie
1

Hee meid,

Hoe oud ben je? en hoe oud is je vriendje?

Eigenlijk moet dat vanzelf gaan, als je hem een tijdje aankijkt en je dichter bij elkaar komt kan je het proberen. Maar het is ook goed om er over te hebben!
Bedenk wel dat als je hem probeert te zoenen hij zich kan wegdraaien of je weg kan duwen.

Kijk als je nou 12 bent ofzo zou jouw vriendje er echt nog niet aan denken om te zoenen. maar als je een jaar of 14 / 15 of ouder bent misschien wel.

kus

9 jul 2012, 08:07, DeAnouk
2

Ik ben 14 en mijn mama zegt dat ik te jong ben voor te zoenen...echt niet!Mijn vriendje is 15 en ik 14 hallo...soms denkt mijn mama dat ik een kleuter ben ofzo...trouwens dit is echt raar mijn zusje Evelien is 4 jaar en is verliefd op een kleutertje van haar klas...ze heeft daar als eens mee gekust...op zijn mond...!Ieuw...zij is daar te jong voor...ik niet...en als Evelien het doet zegt mama er niks van...zeg...ik ben ouder dan Evelien hoor!Soms wil ik dat zeggen maar dan krijg ik weer huisarest...!!!

9 jul 2012, 19:07, Violet
3

niet denken maar doen ;-)

10 jul 2012, 09:07, hallokes
4

ach, je moet niet zo bang zijn voor je moeder. Je moeder beschermt je gewoon! Ik was ook 14 toen ik voor het eerst had gezoend en mijn moeder dacht een jaar geleden dat ik nog nooit had gezoend.
Nu maakt ze er allemaal grapjes over van, Hoeveel heb je er inmiddels al op hun bek genomen ;p.

Je zult echt geen huisarrest krijgen. En je hoeft het toch niet te vertellen aan je moeder of wie dan ook dat je gezoend hebt?

kus

11 jul 2012, 11:07, DeAnouk
5

ik heb al gezoend met mn vriendje je moet gwn een goeie tijd kiezen waneer hij je recht aan kijkt ofso of zeg wat liefs en kijk hem recht aan dan heb je ook kan dat JIJ gezoend word en doe het alleen als je het wel wilt

kuskus

9 sep 2012, 20:09, ladygirl
6

ik ben 12 maar hoe moet ik mijn vriendje vragen of ze wil zoenen...

9 mrt 2013, 18:03, nomi`hartje`lars
7

Als je er klaar voor bent, ben je er klaar voor! Zeg van te voren tegen je vriendje dat je nog nooit eerder gezoend hebt..( lucht op als je niet weet hoe het moet) Dan zal hij alle begrip hebben over jouw zoenkunsten! Verwacht er niet meteen te veel van, (ik vond het echt heel erg smerig mijn eerste zoen en spuugte zijn speeksel terug) dus dat niet doen. Het is gewoon een kwestie van oefenen!:) Succes meid!

13 mrt 2013, 21:03, lizsaaa
8

hee ik ben 12 en me vriendje heeft het op facbook gehad over een kus allen ik weet nie wat ik moet doen ik wil het wel maat waarneer en straks doe ik wat vekeerd ik ben delaatste tijd heel onzeker kuss

22 mei 2013, 00:05, cynthia
9

Hee.
Ik heb nu 5 weken met m,n vriendje.
Hij heeft nog nooit gezoend, maar ik wel.
Ik weet niet of hij het wilt.
Ik wil het heel graag, maar hoe weet ik of hij het ook wilt?.
We zijn allebij 13 .
Ik ben helemaal gek op hem & hij op mij.
Hij heeft niet zoveel ervaring met meisjes.
Hoe moet ik laten merken dat ik het wil ?
Tips
Dikke kus x

26 mei 2013, 18:05, Demy.
10

Ik ben negen en heb een vriendje we hebben al een keer gezoend .
Wil je tips lees dan deze.
Eerst verkering vragen .
Dan afspreken op een plekje waar niemand je ziet(neem drinken en iets lekkers mee)
Ga tegen over elkaar zitten kijk elkaar diep in de ogen en dan ga je vanzelf tegen elkaar aan en dan zoen je !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEEl VEEl Sucses!!!!

4 jun 2013, 22:06, Carmen
11

Ik ben negen en heb met de het bericht boven mijne verkering volg carmen haar tips dan lukt je het geloof me

4 jun 2013, 22:06, sander
12

Oké doe ik

4 jun 2013, 22:06, demy
13

Dank je carmen en sander!!!!!!¡!!!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!!

5 jun 2013, 15:06, demy
14

Hoi ik heb ook een vriendinnetje en zij wil zoenen maar ik niet wat moet ik doen HELP ME

8 jul 2013, 20:07, KUSKUSNAME
15

eej je moet niet bang zijn
als je elkaars nummer hebt moet je zeggen wanneer wil je afspreken en daarna zeg je misschien dan zoenen?
als hij niet andwoord moet je gewoon dicht bij hem gaan zitten en gewoon beetje kusjes ze worden dan al langer en dan moet je gewoon gaan
ik was ook bang ik ben ongeveer 3 week geleden voor het eerst gezoent ik ben 13 je moet echt niet bang wezen als je het gedaan hebt is het een opluchting geloof me
ik hoop dat je er wat aan had
xx grazy-girl

20 jul 2013, 19:07, grazy-girl
16

Hy khb een vriendje en die wilt dat ik naar zijn huis ga maar kbn bang dat we seks gaan hebben PS we zijn allebei 14 plies help me

25 aug 2013, 15:08, megan_fox
17

@megan_fox
Als je nog niet klaar bent voor sex zegt dat gerust tegen hem of mss maakt hij je er warm voor wees niet bang
En de gene met de topic
Ik heb dus als 2jaar een vriendje maar we wouden eens zoenen voor meer spanning in onze relatie dus we hadden het erover en de dag er nee kuste hij me

14 okt 2013, 21:10, Dolfijnmeisje
18

ik ben 14 en heb een paar weken geleden mijn eerste tongzoen gehad. (heel erg laat)
ik had niet met de jongen die mij "ontgroende" dus verwachten het totaal niet.
ik zat op zijn schoot hij pakte mijn telefoon af en toen ik naar voren boog gaf hij mij een kus.
ik ging op zijn schoot zitten met mijn rug tegen zijn rug.
hij likte mijn wang en ik die van hem. dit ging zo door tot hij mij zoende.
ik had hem al vaker leuk gevonden dus ik was super blij, en hij zoende super lekker!!!!!!! ik was alleen bang dat ik niet kon zoenen :$ hij vertelde me dat alle eersten zoenen falen. dus wees niet bang. het word beter na elke keer.
btw,, hij zei dat ik beter zoende dan mijn beste vriendin.

kus kus x

15 okt 2013, 08:10, daffie_blondx
19

ik ben 14 en me vriend is 19. en hij is de beste vriend van mijn broer,maar we houden echt van mekaar en hij support me met alles ik kan niet zonder hem en we hebben ook al gekust maar van mijn ouders,broers,zusters mag ik geen vriend en onze relatie is echt gek we kennen mekaar een jaar maar we zijn pas 1 maand in een relatie.Ik hoop dat mijn ouders mijn relatie accepteren en niet alleen me ouders maar ook me broers en zusters <3 Hou Van Hem

7 dec 2013, 02:12, soerrrr
20

misschien moet je eerst aan hem vragen op whatsapp ofzo of hij behoefte heeft aan zoenen zegt hij ja dan gaat het allemaal vanzelf ;) xx ik hoor wel at je hebt gedaan xx xshotgun1

7 dec 2013, 18:12, xshotgunn1
21

heey ik wil heel graag met mijn vriendje zoenen, maar moet je dat zomaar doen, of moet je het vragen?

20 dec 2013, 19:12, iemand
22

Help me vriendje wilt het doen hij is net 15 en ik 13 bijna 14 maar ik hou zo veel van hem dus ik weet niet wat ik moet doen helpp wat moet ik zeggen tegen hem

7 feb 2014, 16:02, crazygirlxx13
23

Kijk hem eens goed aan en kom langzaam op zn gezicht af, niet dat je elkaar meteen een kopstoot geeft ;)
Wanneer je je hoofd naar hem toe brengt, weet hij heus wel wat je bedoeld en draai je hoofd een beetje schuin opzij, zodat je neus niet tegen de zijne stoot. En dan.. Laat alles zijn werk gaan

7 feb 2014, 17:02, Frannie
24

Heeey,
Ik ben 14 en heb nog nooit gekust of andere dingen gedaan,
Ik heb een vriendje maar we wonen van elkaar vandaan,
Hij woont in België , Limburg en ik in Nederland vlak bij Amsterdam ! We hebben elkaar nog nooit in het echt gezien maar zien elkaar via de webcam.
Hij zei dat hij in de zomer vakantie zou komen,
En hij zou mij mijn eerste kus geven! :D ik ben super blij alleen ben ik BANG! Ik denk dat ik het helemaal verpruts :(
Hij heeft al best vaak gezoend en ik nog nooit, ik ben bang dat ik faal bij mijn eerste zoen om dat ik niet hoe je moet zoenen :( Helppieeeee?

7 feb 2014, 22:02, À Girl
25

hee
weet iemand hoe je moet zoenen?
xx

16 feb 2014, 17:02, lau22
26

Heey
Ik en vriendje zijn allebij 12
We willen graag met elkaar zoenen
We weten allebij niet wanneer en hoe
Tips?!
We willen het heel graag

3 mrt 2014, 08:03, zoenen for ever!!
27

ik heb juist een ander probleem, ik heb een vriendje en wil wel zoenen, hij is alleen beetje player en doet niet rustig, hij bekt je gelijk, wat nu? normaal zoenen: no probleem, tongen: ik ben ban dat ik het fout doe, HELPPPPP. laatst was het nog uit, toen had ik zo'n vraag van dat je nummers moest kiezen, bij elk nummer stond wat en (toen het uit was) zei hij dat hij wou bekken maar bij 3 andere vriendinnen ook. help pliez

p.s hij kon zien wat er stond

16 mrt 2014, 17:03, Heeyx
28

Heeii allemaal

Ik ben 13 en me vriendje is 12 bijna 13 en ik wil
Graag zoenen maar ik weet niet waneer ik dat
Moet doen en of hij het wel wil xxx

31 mrt 2014, 17:03, Lara
29

Ik heb vandaag voor de eerste keer gezoend. EN ik ben pas 11 en mijn vriendje ook . Tips voor beginners ;-) : tip 1 zorg dat je alleen bent ik was in de bioscoop bijvoorbeeld naar een liefdes film . Tip 2 ga dichter tegen elkaar zitten de jongen slaat een arm om je heen ;-) . Tip 3 je kijkt hem aan ( heel verliefd kijken dat helpt) . Tip 4 je gaat met je lippen op zijn lippen. Het gaat allemaal vanzelf . Veel plezier groetjes ik ga lekker kussen :-):-):-):-):-):-)

2 apr 2014, 22:04, i love one direction
30

heyy

ik heb een vriendje en we willen allebei wel kussen/zoenen en dat weten we van elkaar maar we zijn beide te verlegen om die stap te zetten. Wat moet ik doen?

11 apr 2014, 07:04, Tessa
31

Mensen zeggen altijd dat de eerste keer zoenen echt een ramp is, maar dat is bij iedereen verschillend, mijn eerste keer was super fijn onder een film zomaar uit het niets. Het is m'n vriendje waar ik inmiddels al een jaar mee heb.
Oke andw.
Je moet wel pas zoenen als je er allebei klaar voor bent anders krijg je er later spijt van. Doe je eerste keer ook niet waar te veel mensen bij staan zometeen wordt het een ramp

27 apr 2014, 02:04, Sanne2014
32

Mensen zeggen altijd dat de eerste keer zoenen echt een ramp is, maar dat is bij iedereen verschillend, mijn eerste keer was super fijn onder een film zomaar uit het niets. Het is m'n vriendje waar ik inmiddels al een jaar mee heb.
Oke andw.
Je moet wel pas zoenen als je er allebei klaar voor bent anders krijg je er later spijt van. Doe je eerste keer ook niet waar te veel mensen bij staan zometeen wordt het een ramp

27 apr 2014, 03:04, Sanne2014
33

Inderdaad, het moet volstrekt privé zijn. Denk er om!

26 mei 2014, 02:05, Rein
34

Mijn probleem is, ik heb een vriendje hy wilt me zoenen. ik natuurlijk ook -,- wie niet?? mr ik weet noet hoe hy zoent,,, kusje , lebberen. stelje voor hy lebbert en ik geef een zoen, dn zou ik me zó hard schamen >,>

19 jul 2014, 00:07, Anoniem
35

Mijn eerste tongzoen was echt geen ramp het was gwn perfect ! We waren ongeveer 5 min bezig komt z'n zusje binnen in zijn kamer (waar wij dus zaten).. Dus toen was t verpest hahaha xd, en Anoniem dat gebeurt bij mij best vaak maar wij moeten daar dan altijd heel hard om lachen en dan zo van: Ja dat ging niet zo goed haha. En doe rustig niet denken van ik moet zoenen. Het gebeurd bij mij gewoon we keken tv toen kwam er reclame en gingen we dicht tegen elkaar aan zitten toen gaven we een kusje die enorm lang was en toen zaten we te zoenen :)

21 jul 2014, 10:07, Lili
36

vragen jullie echt eerst verkering en dan zoenen?
dan ken je diegene helemaal niet goed

27 jul 2014, 01:07, max
37

Hallo,
Ik zat ook in de kleuterklas toen ik dr een op zn mond kustte.
Daar denkt een kleuter niet bij na en daarom je moeder ook niet.

Kisses Me.

30 jul 2014, 20:07, Me.
38

Ik heb eigenlijk nog een probleem met stap 1
Want ik Moet nog verkering vragen alleen ik durf het niet!!!!!!!
Ik Ben bang dat hij nee zegt en het tegen zijn vrienden gaat zeggen!!!

Please help me!!!!X

14 aug 2014, 22:08, Ben verliefd maar 'k. weet niet Wat ik Moet doen
39

Ik heb ook een probleem,
ik ben 12 en mijn vriendje en ik hebben al 2 keer op de mond gekust maar nu wil hij niet meer en ik wel... Wat moet ik doen?!

18 aug 2014, 16:08, loulou
40

Hoe weet je of je vriend wil zoene

6 sep 2014, 13:09, Prinses1
41

oke i need helpp!!! mn vriendje en ik hebben al best wel een tijdje eneeh ja we weten allebij nie echt hoe je lekker moet tongen dus plzzz tipppsssss
xx hulpeloos groentje

7 sep 2014, 13:09, anoniempje
42

Hey

Ik heb een vriendje en ik vind hem heel leuk en hij mij ook. We hebben het pas maar net. Maar als we het langer hebben gaan we denk ook zoenen en ik heb nog nooit gezoend en ik weet niet of hij al een keer heeft gezoend. Geef met tips hie je goed kan zoenen. Pleasse !

Xxx

28 sep 2014, 19:09, lover
43

Hey ik ben 13 en myn vriendje byna 14 ik zie hem weinig maar we hebben al een maand en nog niet eens gezoent iedereen vind dat raar maar ik zou egt willen zoenen maar zodirect vind hij dat raar hy is soms zo voorzichtig dat hy nix durft te doen by me ik denk trouwens dat zoenen vertrouwen geeft snap je k wil hem gwn elke keer kunnen zoenen als ik hem zie

5 okt 2014, 00:10, IemandDieMetEenTimoHeeft;)
44

HELP!! Ik ben 12 jaar en ik heb al een tijdje een vriendje en nu wil ik zoenen, want hij is best verlegen en nu weet ik niet wat ik moet doen. Vragen klinkt ook zo raar, dan ben ik bang dat hij mij afwijst

5 okt 2014, 15:10, Chocogirlxx
45

Willen de meeste meisjes al snel zoenen??
Me vriendin is 14 en heeft het nooit gedaan
Maar ik durf er nooit over tepraten ,
anders voeld ze zich meschien kut

Thnx als je reageerd

15 okt 2014, 22:10, Vascolasx
46

Ik ga deze week met mijn vriendin naar de bios en we hebbe nu een maand dus eig wil ik best Zoene we zijn allebij 13 trouwens maar ik ben best verlegen en zei ook dus
Ik weet nie wa moet ik doen om haar morgen te Zoene. Ze wil het wel da weet ik dus wa moek doen help

22 okt 2014, 01:10, Hahanognooitditraregedaan
47

hoi ik wil graag zoenen met mijn vriendje.
maar ik weet niet of hij dat ook wilt.
maar als ik het ga doen ben ik bang dat ik het niet kan

5 nov 2014, 18:11, Nina
48

Hoii ik ben een meisje van 12 en heb een vriendje van 13 en we spreken vaak samen af en dan zit ik op de schommel en dan gaat hij voor me staan en.ik ga dan met me hoofd op an buik leunen en dan kijken we elkaar zo verliefd aan maar dan wil ik hem zoenen maar ik weet niet hoe ik het jij hem.moet doen ik heb wel eerder gezoend maar bij elke jonge is het anders help hoe moet ik hem zoenen wanneer en hoe en zoen.ik wel lekker?

24 nov 2014, 14:11, c❤a
49

Hey,
Ik ben een meisje van 13 jaar en ik en mijn vriend zijn al bijna 4 maanden samen.
Ik wil hem heel graag zoenen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen we gaan wel eens naar de bios.
Dus mijn vraag Waneer weet je dat een jongen ook wil zoenen ???

Xxx Iris

6 dec 2014, 12:12, Iris & Jens
50

hoi ik ben 9 jaar en mij vriendje ook maar ik weet niet hoe je moet zoenen of.. hoe dat gaat en moet je dan vragen of meteen doen

17 dec 2014, 14:12, lorrainexcoolxmeisje
51

Nou ik ben veliefd op een jonge,hij weet het wel
Maar ik wil met hem zoenen maar wanneer moet ik dat doen
Xxxx
,
PS hij is 11 ik 13

25 dec 2014, 21:12, lovergirl13
52

Heey,

Ik ben een meisje van 12 en ik heb een vriendje die net 13 is. Ik had een beetje aan het begin van het schooljaar al met hem verkering en niemand uit de klas wist het. Ik zag hem alleen op school en we praatten alleen met elkaar over onze relatie op What'sApp. Ik vind dat als je een "stelletje" bent, dat het er ook bij hoort dat je wat meer met elkaar gaat doen. Ik had het dus uitgemaakt omdat we zegmaar "internet-verkering" hadden. Ik heb nu al een tijdje weer met hem en we hebben het al over zoenen gehad (op What'sApp). Hij zei dat hij het ook wel wilde maar we weten allebei niet of we er al wel klaar voor zijn (waar, wanneer en hoe we het moeten doen). We zitten nu dus in de vakantie en ik heb hem dus al die tijd dat ik verkering met hem heb, niet gezien. Heeft iemand tips over hoe ik kan laten merken dat ik met hem wil zoenen??

xxx

29 dec 2014, 12:12, A girl with a boyfriend.
53

Ik ben bang. Ik en mijn vriendje hebben zeker 3 jaar verkering. Ik ben 10 jaar en hij is ook 10. Ik wil eigenlijk wel graag zoenen.. Maar hoe? We hebben 1 keer met z'n tweeën afgesproken. We zaten wat op onze iPad en lachten wat. Ik wil eigenlijk meer dan lachen. Hoe moet het vragen of hij het ook wil, en hoe moet ik het dan doen???

29 dec 2014, 19:12, Verliefdmeisje
54

Hoii
Help me ! Ik heb nu 13maand met mijn vriendje.. We kennen elkaar vanaf groep 4. We zijn allebei 12. Ik word over 2weken 13. En hij word over 3weken 13. Ik wil hem zo graag een kusje op zijn mond geven, maar ik weet niet hoe/waneer/waar.. Hij heeft nog nooit iemand een kus gegeven. We knuffelen wel heel vaak met zn 2, ik zit ook op zijn schoot, houden elkaars hand vast. En we doen heel veel samen. Ik ben bang dat hij niet wilt.. En ik durf het niet aan hem te vragen.. Ik ben bang dat hij mij dan raar vind en het uitmaakt.. Kan iemand me helpen ?

3 jan 2015, 20:01, Ikhouvanjex
55

Ik heb een vriendje al 2 jaar ik ben 11 en ik wil zoenen maar ik weet niet of hij wil ik ben bang als ik het probeer dat hij niet wil en zig om draait en het de volgende dag tegen zijn moeder zegt en dat hij het met mij uit miet naken van zijn vader en moeder hel me pleace 😭😭😭 ps mijn vriendje is ook 11 groetje gheim

5 jan 2015, 19:01, Kus
56

Heeii,
Ik ben 13 en mijn vriendje 14. We hebben al bijna een maand maar ik heb al gezoend ooit en hij nog niet. We willen allebei zoenen alleen het gebeurt steeds niet ook al zijn er wel al intieme momenten.
Wat moet ik doen?

14 jan 2015, 08:01, Daye
57

Ik was 11 toen ik gezoend had hij was 10 en we waren in een bus want we moeaten gaan paardrijden was eigwnlijk beat grappig toen ik hwt verhaal aan mn moeder vertelds <3<3<3 xxx olivia

21 jan 2015, 22:01, diva.fcng.olivia
58

Maar ik las net van 12 jarige denken daar niet aan maar 15 jarige wel en het probleem bij mij is me vriendje is 15 bijna 16 en ik ben 12 xxx demi

25 jan 2015, 10:01, xDemi12345678910
59

Ik ben 12 en wil graag een x zoenen maar durf niet.
Wat moet ik nu doen. Ben bang dat myn vriendje
Nog niet zo ver is als ik.
Xxx anoniempje

28 feb 2015, 00:02, anoniempje
60

hee, bij mijn eerste zoen was met iemand met wie ik al had gekust. Het ging niet van zelf, hij zei ''zullen we een stapje verder gaan'' ik was toen 9. Dat is niet echt een normale leeftijd daarvoor, maar ik ben vroeg met meer dingen.
Wat ik ermee wil zeggen is datleeftijd niet veel uitmaakt. 12 of 24. idc. Ik wil graag kussen met mijn vriendje maar hij heeft nog nooit gekust. ik probeer er met hem over te praten. Het motiveert je vast niet, maar als hij mij wegduwt of wegdraait zou ik het zo genant vinden. ik zou heel geketst zijn. daarom praat ik. zou ik ook proberen

xxx swes

2 apr 2015, 21:04, swes
61

heey ik heb sinds kort ook een vriendje maar hij wilt steeds afspreken wat ik niet durf, ik ben echt absoluut niet goed met jongens
Hij vraagt ook steeds of ik wil zoenen ik heb al gezegt dat ik dat niet wil maar daar blijft ie toch steeds weer over beginnen

4 apr 2015, 12:04, loveyah
62

Haii
Ik ben heel verliefd en heb verkering. Wil heel graag zoenen alleen weet niet of het te vroeg is..?.

20 apr 2015, 18:04, Heleen 123
63

Ik heb al een paar dagen met m,n vriendje en hij maakt al grapjes over van wil je een kusy schat of van heb je pijn bla blab bla
Ik weet ni wat ik moet doen als hij mij kust

2 mei 2015, 21:05, JE WEET NI WIE IK BEN!!!
64

Van mijn moeder mag het maar van zijn moeder niet we willen het allebij maar durven niet

Tips plss

3 mei 2015, 21:05, meisje van 11 jaar
65

help ik ben 12 en heb al vaker gekust met mijn vriendje [zonder tong] maar ik wil graag met tong alleen hij niet hij vind dat smerig wat moet ik doen

4 jun 2015, 22:06, help sos
66

ik ben 11 en ik heb een vriendje, hij vroeg me of ik ooit zou willen kussen maar toen zei ik nee. maar stiekem wilde ik het wel, en toen vroeg ik of hij dat zou willen en toen zei hij stiekem wil ik het wel heel graag. maar ik heb al nee gezegt.. wat moet ik nou doen!!

10 jun 2015, 21:06, hoefjenietteweten
67

Hey mijn ik ben 12 en mijn vriendin ook ik wil haar graag zoenen en zij mij geloof ik ook we sturen best vaak kusjes over de app en we hebben nu 5 weken maar een probleem ze is altijd bij vrienden en ze wil binnenkort afspreken moet ik haar zoenen en we hebben allen bij nog nooit gezoend

Thx iedereen die op mijn bericht reageerd

5 jul 2015, 22:07, Stan
68

Ik ben 12 en heb nu 2 maand een vriendje ook van 12. We willen graaag zoenen maar we weten niet goed hoe?! Tips?

18 jul 2015, 12:07, Ilse
69

Aub kindjes van 11jaar of jonger, ga buiten spelen😂

25 jul 2015, 13:07, Amy
70

hoi,

eigenlijk klinkt het best dom wat ik ga schrijven,
maar alsnog zouden er please reactie willen komen.
ik ben een meisje van 14 maar ik heb nog geen vriendje.
maar ik wil wel zoenen.

26 jul 2015, 14:07, melanie
71

Hoi ik ben 12 ik wil een keer kusse maar weet niet zo goed waneer ik dat zou moeten doen iemand tips

28 jul 2015, 00:07, Swag
72

Plz tips

28 jul 2015, 01:07, Swag
73

Mijn vriendje wil zoenen maar ik weet niet hoe

8 aug 2015, 22:08, Joy
74

ik ben een jongen van 19 toen ik de eerste keer wou zoenen was ik ook net als jullie verlegen, en jongens vragen zich ook af hoe ze zoenen moeten. Als hij de eerste stap niet zet is het altijd omdat hij het niet durft, dus daarom moet jij de eerste stap zetten. of jullie zijn er allebei nog niet klaar voor..

23 aug 2015, 05:08, Jongen19
75

heeeey mijn vriendinnetje wilt heel graag een keertje zoenen, ik ben 12, zei ook en toen dobbelde ik en 1-2-3 = nee en 4-5-6 is ja en ik gooide 6! ik vind het zelf heel spannend en ik weet niet wat ik moet doen!

HELP!

30 sep 2015, 20:09, jesse b.
76

heeeey mijn vriendinnetje wilt heel graag een keertje zoenen, ik ben 13, zei ook en toen dobbelde ik en 1-2-3 = nee en 4-5-6 is ja en ik gooide 6! ik vind het zelf heel spannend en ik weet niet wat ik moet doen!

HELP!

30 sep 2015, 20:09, jesse b.
77

Hey, een zoen gaat eigenlijk bijna automatisch...
bij mijn ex was het zo van: we gaven elkaar een knuffel want ik stond op het punt om naar huis te gaan, en toe keken we elkar opeens aan en zoenden we.. ging helemaal automatisch, hij was 13 en ik 14 :P (leeftijd maakt mij niks uit hoor!)
Maarja, helaas heeft hij het uitgemaakt toen ik thuis kwam van vakantie :( :(
Ik hou nog steeds van hem :D (twee maanden later....)

30 sep 2015, 20:09, dit ben ik
78

Hoi ik ben 12 en me vriendje in 11 en hij wil graag zoenen met me maar durf het bijna niet ben bang dat ik niet goed genoeg ben voor hem hij is bijna 12 jaar we zitten nog op de basisschool allebij omdat ik ben blijven zitten in groep 4.

2 okt 2015, 07:10, victoria
79

ik ben verlieft maar weet niet hoe ii het moet aan pakken weet wel dat ik met heb hem voor het eerst wil zoenen ik ben 12 en een half

3 okt 2015, 09:10, anoniem
80

ik ben 12, mijn vriendin ook, alleen ze is veel te goed voor mij, maar zei wi graag wel een keer zoenen om onze band op te sterken, maar ik ben daarin hartstikke verlegen.... wat moet ik doen? pls antwoord iemand ik zit er al heel lang mee en het kwelt me;(

18 okt 2015, 15:10, mr. verlegen
81

Ik wel echt ..... Als mijn vriendje hij is zooooo leuk <3

18 okt 2015, 23:10, G
82

Mijn vriendje en ik knuffelen heel veel en dan staat hij achter me en geeft hij me een kus in mn nek en dan draai ik me om en dan geeft hij me een kus maar we hebben nog nooit gezoend want ik heb nog nooit gezoend en hij wel.. Ben bang dat ik het verpest ofso en k ben met hem gaan praten hierover en hij vond het zo schattig en begon me te knuffelen en zei het geeft niet en het komt wel goed want il hou van je.... Dus praat er gewoon over.. Trouwens ik ben 13 over 5maand 14 xxxx

21 okt 2015, 15:10, Wait4love
83

maar moet ik nou wel of niet zoenen>? want ja we praten er wel over op skype en zo maar in het echt durven we dat niet nou ik dan maar wat moet ik nou doen? ze vraagt er steeds naar? zoenen of niks?

22 okt 2015, 10:10, mr. verlegen
84

Ik ben nu 12 en heb ook al gezoen met mijn vriendje alleen hij zoent als een wasmachine (super vies) wat moet ik doen

6 nov 2015, 22:11, Aapjex
85

gewoon gaan vragen of hij op een andere manier wil proberen te zoenen

7 nov 2015, 16:11, kus kus
86

Heeeeey,
Ik ben een meisje van 14 en ik herken mezelf echt heel erg in de 11/12 jarige kinderen hier ik wou dit allemaal ook maar ben eergisteren ontgroend en het was perfect en je kan veel beter w8 tot er echt een moment is waarop het vanzelf gaat dat ging het bij mij ook het was 00:30 en we waren buiten een beetje aan het kloten en ik hing zegmaar aan het niet op z'n rug maar dan andersom weet niet hoe dat heet en we keken elkaar aan en toen gebeurde het en het was echt zoooo lekker

15 nov 2015, 22:11, Happyme<3
87

Ik wil graag zoenen met mijn vriendje en hij met mij maar ik ben bang dat ik knalrood wordt ofzo. Of dat ik niet durf. Plzzz tips!!!

23 nov 2015, 22:11, Anoniem
88

Het gaat vanzelf maak je niet druk het komt wel joh

2 dec 2015, 18:12, Happyme<3
89

Hey ik heb nu bijna 2 maanden met mijn vriendje en we zijn allebij 12 we hebben ongeveer 3 weken geleden voor het eerst gezoend maar voor het zover was hadden we het er al over gehad op de app ik wilde het al wel dus ik vroeg het aan hem en toen zij hij dat hij zichzelf nog te jong vondt eerst vond ik dat niet zo leuk maar daarna accepteerde ik dat maar ik vond hem minder leuk te vinden (niet omdat hij niet wou zoenen) en ik maakte het uit hij vond het echt niet leuk want hij vond mij nog wel leuk maar na een week kwam ik erachter dat ik hem toch wel miste zo ging het toch weer aan en toen et aan was appte hij opeens dat hij wel wpu zoenen en toen we gingen afspreken hebben we dus gezoend en hij vind het nu heel normaal

ik weet niet of dit je kan helpen maar misschien kan je er
wat uithalen
p.s. sorry voor de missende komma's en punten

8 dec 2015, 11:12, Frederieke
90

voor mijn eerste zoen heb ik ook overlegd of we het allebei wilden. We gingen afspreken alleen we durfden allebei de eerste stap niet te zetten. We hebben het daarna er nog een keer overgehad en toen afgesproken de we het bij het afscheid deden. Toen we weer gingen afspreken hebben we dus gezoend.

8 dec 2015, 15:12, gwn iemand
91

Ik Wil Echt HEEL Erg Graag zoenen met m'n vriendje, maar ik ben echt heel erg bang dat ik het niet kan, of niet goed doe. We hebben bijna 4 maanden, maar nog steeds niet afgesproken! Ik baal hier echt van! Ik hou zoveel van hem he! Maar het komt ook door school. GELUKKIG is het bijna vakantie en kunnen we afspreken! ♥♥ LoveYou Bae ♥ (ps: hij is al ontgroend en ik niet!)

(pps: k ben 12, over 15 dag 13, en hij is dit jaar 12 geworden)

14 dec 2015, 18:12, IEMAND DIE HULP NODIG HEEFTT HELP MEEE PLEASE X
92

Haaajjj meiden,
K heb een vriendje van 14 en zelf ben ik 12. We gaven elkaar al wel kusjes ook op elkaars mond, maar sinds een weekje hebbe we echt gezoend. Ik zelf vind dat k daar niet te jong voor ben want ja zoenen das toch niet zoon probleem?! Ahahaha. Je moet op dat monent gwn nie denken maar doen, het maakt niet zo veel uit als het verkeerd gaat, je houdt toch van elkaar? Gwn poging 2. De 2de x gaat sws altijd beter, k zelf vond het zoenen leuk, maar dat moet je naartuurlijk zelf weten, suc6 meiden
Xxxxx mij

1 feb 2016, 21:02, Ik
93

Ik ben verliefd maar hoe kan ik te weten komen als hij op mij is ben 9 jaar en ben 4 jaar al verliefd

16 feb 2016, 19:02, Bentley
94

Ik ben 12 jaar
en toen ik 9 jaar was had ik al gezoend dus ga ervoor

9 mrt 2016, 21:03, Lovedamian
95

Ik en mijn vriendje willen allebei maar zelf durf ik het niet te doen en hij heeft het eens geprobeert met eerst zn arm om me heen en ik keek even naar andere kant en zijn hoofd was dichtbij de mijne .

Maar hij was toen niet meer verder gegaan wat ik jammer vind :s

13 mrt 2016, 21:03, Een Meisje😛
96

Hey ik ben 12 jaar en mijn vriendje is ook 12 maar we willen wel zoenen maar we durven het niet wil je me alstublieft tips geven dat IK het wel durft

16 mrt 2016, 20:03, erna Gilbert
97

hallo ik en mijn vriendje zijn 13 en ik wil heel graag zoenen. we hebben allebei totaal geen ervaring maar ik wil weten of hij ook wil zoenen. heeft iemand misschien tips?

anders ben ik hopeloos

24 mrt 2016, 15:03, love
98

Heee,
Ik ben een meisje van 12 jaar en heb al bijna een jaar een vriendje. Alleen ik heb nog nooit (met hem) gezoend. Ik wol het wel graag maar weet niet of hij het ook wil. Hierdoor twijfel ik ook wel eens of hij me echt leuk vind.

Owja, heb je nog een leuk idee om samen te doen wat wij qua leeftijd ook kunnen doen?

Xx Meisje van 12

19 apr 2016, 22:04, Meisje van 12
99

Probleem? Ik heb een vriendje ik heb gevraagd of hij wil afspreken hij zei ik heb geen tijd! Help?!

21 mei 2016, 07:05, Jolalola
100

heej ik wil zoenen met mijn vriendje alleen het enige wat ik van hem weet is dat hij het niet erg vind maar hoe kom ik er achter dat hij met me wil zoenen
tips ???

25 jun 2016, 21:06, n f
101

Heejj

ik ben een meisje en ik 12 jaar ik heb geen
vriendje. Maar ik ken hij is 19
Ik ken hem omdat zijn vader met mij oma
had... en die jongen zoen me dus ik zoen
terug en vandaag wouw hij iets doen ofzo maar ik zij ik kan niet ik ben ongesteld wel ik dat echt ben maar hij zij meen je dat nou ik zij ja.. maar moet ik met hem zoenen enzo??

26 jun 2016, 00:06, quinty_078
102

heejj heeft er iemand een tip om aan je vriendje te vragen of hij met mij iets leuks wil doen

alvast bedankt

nf

26 jun 2016, 15:06, nf
103

Hallo,
Ik ben een meisje van 14 en heb sinds 3 weken met mijn vriendje van 13. We sturen hartjes via whatsapp en praten ook reallife veel met elkaar en hebben al een paar keer afgesproken. We hebben nooit lichamelijk contact zoals: bij hem op schoot zitten of handen vast houden en we hebben nog maar 1 keer geknuffeld toen hij mij om verkering vroeg. Ik wil graag met hem zoenen maar kan dat wel ookal hebben we nooit lichamelijk contact?

29 jun 2016, 17:06, L.C.
104

Help! Ik had een vriendje, we hadden gezoend en toen vond ik hem niet meer leuk😭Toen na 5 maanden, vroeg hij me, en ik zei JA😍maarrr, nu is de vraag , kan ik hem nog zoenen? Ik wil graag, maar ik weet niet of hij wil😳Ik ben super verliefd en hij ook💋We hebben een week.

XX Tessa

16 jan 2017, 15:01, TessaInLoveWithRens

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.