Ik wil graag model worden!

Hoi, ik wil graag model worden.
Ik ben nu 1,71 en ik ben 13 jaar oud. Ik ben lang en slank, blonde haren, blauwe ogen, mijn figuur is plat. Mijn gezicht is knap. Ik heb bestjr sixpack nergens vet en ik weeg 47 kilo.
Kan ik model worden?

10 jul 2017, Isa


Reacties

plaats reactie
1

ja hoor, maar je hoeft niet perse dun en lang te zijn om model te worden, kijk misschien op moeder anne, daar nemen ze veel verschillende soorten mensen aan

10 jul 2017, 17:07, mady
2

opzicht je moet ook goed werk doen

10 jul 2017, 18:07, hoi
3

Model worden is niet alleen glamour! Het is een harde wereld met heuuul veel modellen waar slechts weinig de top bereiken. Ook zitten er risico's van eetstoornissen aan. En het is een drukke baan veel reizen, stress, tegenvallers en je wordt alleen maar op je uiterlijk beoordeelt... Maar als je het écht wilt, dan moet je bedenken dat het ook om innerlijk gaan; je moet kunnen doorzetten, zelfvertrouwen hebben en nog veel meer. Dus ik zou er goed over nadenken! als het lukt..😜🌟

10 jul 2017, 21:07, ⚜️
4

Het id hard work

14 jul 2017, 12:07, Lala
5

WEL OVERDREVEN LANG IK GELOOF HET NIET 13

14 jul 2017, 17:07, hoi
6

Hallo @hoi,
Ik ben een meisje van 13 en ik ben 170 cm lang.
Dus het kan wel, en het is niet overdreven lang. Ik ken heel veel mensen van 13 die langer zijn dan 173 duss...
En wat als het "overdreven lang" zou zijn? Dan geloof je het toch niet! Mensen komen hier voor advies en niet voor onzin. Groetjes!

14 jul 2017, 23:07, ⚜️
7

hoi een gemiddelde 13 jarige is 158 en ik ben dus ook lang ik ken heel veel mensen en die zijn 13 of 12 en zijn echt niet zo lang en ik had het tegen Mai sommige geloven alles en meten niet eens ze willen het gewoon maar Mai is zo en dingen vertel aub de waarheid of meet eerst*.

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

15 jul 2017, 08:07, hoi
8

Wij meten het

15 jul 2017, 09:07, Isa
9

Heyhey ik wil graag model worden maar weet niet waar ik moet inschrijven ens

10 jun 2018, 12:06, havin
10

Havin als je ook echt sterk in de schoenen staat met dit werk en je bent bereid veel kritiek op je te krijgen dan kan je het beste een goeie site vinden op internet ,waarvan je ziet dat het echt is en je ook voldoet aan de eisen ,ook moet je weten wat voor model je moet zijn. *

* Dit bericht is aangepast door de moderator

11 jun 2018, 08:06, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.