ik wil graag alleen zijn. denk ik.

Hoihoi

Ik ben tijdens de corona tijd erg eenzaam geworden, en ik voel me eig nog steeds een beetje zo. Maar eig vind ik het op een of andere manier oko wel fijn voelen, en alsof het zo hoort, dat ik alleen ben. Ik wil ook graag op mezelf wonen, terwijl ik nog maar 12 ben. Is dit raar? Hebben meer mensen dit? hebben jullie tips of moet ik het zo laten?

22 jun 2020, anoniempjevan12


Reacties

plaats reactie
1

Ik begrijp het het komt denk door de pubertijd geniet nog met de mense om je hee anders gebeurd er mis fouten digen

22 jun 2020, 20:06, :)
2

heei,

zal ik je eens wat zeggen, ik verwacht dat iedereen wat 'eenzamer' geworden is door de corona. ik heb dat ook en ik vind het ook wel oke zoals t nu is. ik denk dat dit komt omdat het nu een paar maanden zo is en je raakt er aan gewend, waarschijnlijk vond je voor de corona, hoe het toen was ook fijn en prettig.
ik snap je gedachtes over op je zelf wonen, ik heb dat ook gehad, omdat ik zo klaar was met de situatie, maar je komt er achter dat je nog zo onzelfstandig bent, natuurlijk niet in alles, je kunt al goed voor jezelf zorgen, maar toch. ik ben nu bijna 17 en ik bedacht dat laatst ook, echt van die kleine simpele dingetjes waar je soms toch liever iemand bij wilt hebben.

je hoeft nu nog niet over te denken om uit huis te gaan, als ik jou was zou ik hier eens met 1 van je ouders over praten, wel voorzichtig, anders kunnen ze denken dat jij vindt dat je het niet goed genoeg hebt bij hun.

ik wens je heel veel succes en ik hoop dat dit berichtje van mij je duidelijkheid en rust geeft.

Liefs en groetjess

24 jun 2020, 20:06, guppie de gup
3

Haha jep. Ik. Ben ook 12.
Maar als ik alleen ben voel ik me rustig, haha.
Al vind ik met vrienden zijn ook weke eg leuk.
Zit een beetje tussen introvert en extrovert in
Maar dat is niet raar hoor.

25 jun 2020, 09:06, Donut

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.