Ik wil geen ruzie met vriendin

Hee,

Ik heb sinds een tijdje een oogje op iemand. En nu gaan we woensdag samen sporten omdat ik dan proefwerkweek heb en dus vroeg uit ben.
Maar een vriendin van mij heeft ook een oogje op iemand. maar op iemand anders. en zij hebben ook al een paar keer afgesproken.
En ik zou samen met die vriendin gaan sporten in de sportschool. Maar door ons school- en werkrooster is dat er nog niet van gekomen, want zij gaat altijd op woensdag en ik kan nooit op woensdag. Maar nu ga ik dus met die jongen woensdag sporten bij diezelfde sportschool. Ik ben heel bang dat ik haar daar dan tegenkom. Of ik kan het haar vertellen, want ze weet ook nog niet dat ik iemand leuk vind, dat ik met iemand die ik leuk vind ga sporten. Maar dan wordt ze misschien boos omdat ik niet met haar ga sporten en wel met hem, of ze denkt zo dat ik hem alleen maar leuk vind omdat zij ook iemand leuk vind.

Wat moet ik doen?

xx

22 jan 2018, love


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou het gwn uitleggen aan je vriendin, als ze echt een goede vriendin is dan begrijpt ze het!

Alvast veel plezier op je sportdate!!!

xx

22 jan 2018, 14:01, Hanna

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.