ik wil dit echt niet meer

ik wil niet meer huilend in slaap vallen
ik wil niet meer dat de dagen moeilijker worden als het avond wordt
ik wil me niet meer kut voelen
ik wil niet dat ik doe alsof ik vrolijk ben maar ik wil vrolijk zijn.

ik wil net zoals de rest zijn, vrolijk, lief, blij.
en ik weet dat ik niet de enige ben die dit heeft, en ik weet dat iedereen wel eens verdrietig is.
maar ik ben het iedere avond.
iedere nacht , al zooooo lang.

waarom ik?

16 jul 2017, Roos


Reacties

plaats reactie
1

tja

16 jul 2017, 23:07, Liekeee2081
2

Uhh dit ziet er niet erg serieus uit(sorry dat ik het zeg)
Maar als het zo is, vertel is waarom je zo verdrietig bent dan kan ik je verder helpen

17 jul 2017, 01:07, Lisa426
3

Lieve Roos, ik snap je ook wel (een beetje), ik heb namelijk zelf soms ook een k*t gevoel. Ik vind het heel erg dat je je zo voelt. En ik begrijp je wel een beetje. Ik moet soms ook echt even uithuilen. En soms heb ik ruzie met klasgenootjes. En ik kan niet goed tekenen of met wiskunde. Echt lullig voor je. Wij steunen jou en willen echt niet dat je dood gaat. Dat durf of wil je echt niet denk ik. Want ik weet niet of je van jezelf houd. Maar ik weet ook niet wat er is. Misschien word je gepest, of heb je ruzie, of slechte cijfers. Eerst voelde ik me veel rotter dan nu toen wou ik niet dood maar toch huilde ik ook echt een zwembad. Ik was niet tevreden ik vond me niet zo slim en wou beter tekenen. En misschien denk jij dat jij het erger hebt. En dat geloof ik ook maar ik vind dit wel erg voor je. En ze geven heus wel om je wij ook!!!

17 jul 2017, 19:07, Eva
4

Even wat tips geven, hopelijk help ik je.
Tip 1, ga in een dagboek schijven.
Tip 2, lezen is ook goed en dan kan je daar meeleven.
Tip 3, muziek luisteren helpt je gevoelens ook goed.
Tip 4, doe dan niet of je blij bent dan zien ze wel wat er is.
Tip 5, ga tekenen of schilderen teken iets moois.
Tip 6, doe gezond en verzorg jezelf dat is de nummer 1.
Tip 7, verwen jezelf doe maskers op en ga in bad met bruisballen. En was het af met iets.
Tip 8, ga waar niemand is gillen of iets zachts gooien. Uit je woede hou niet alles voor jezelf. Tip 9, praat er over met iemand. Want dit is echt belangrijk. Tip 10, ga ik de natuur genieten. Tip 11, ga iets doen wat je leuk vind met vrienden of familie stel hun ook gerust. Wij zijn er voor je en geloof ons wij steunen je en geven om je. Liefs Eva

17 jul 2017, 19:07, Eva
5

Wij steunen jou en willen echt niet dat jij dood gaat

17 jul 2017, 19:07, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.