Ik wil denk ik dik worden

Hoi allemaal.

Ik wil denk ik dik worden want ik vind dat wel mooi ik val ook op meisjes die dik zijn. Ik doe wel sporten op hoog niveau en heb nu een 6pack ik ben 13 en 1.70 m mijn gewicht is momenteel 52 kilo. Ik denk dat ik dat naar de 65 kilo wil

Val jij ook op dikke jongen/meisjes?
En wat trekt je dan zo aan?
Wil je zelf ook soms wel dik zijn?

Ik lees graag jullie antwoorden!

23 sep 2020, Dik worden?


Reacties

plaats reactie
1

Ik begrijp jou helemaal. Val op dikke meiden, omdat ze dan grote borsten, benen, billen en buikje hebben. Dat is toch heerlijk om mee te spelen of naar toe te kijken.

23 sep 2020, 22:09, Anoniem
2

Ik weet niet echt zeker of ik dik wil worden het lijkt mij opzich wel leuk. Maar moet er wel veel voor opgeven.
Heeft iemand misschien een antwoord. Zal ik het doen of niet!

24 sep 2020, 14:09, Dik worden?
3

Je hebt op 65 kilo een gezond gewicht dus dik ben je niet en dik zijn is vaak ongezond en naar mijn mening geef je teveel op.

24 sep 2020, 16:09, juliatje.
4

Oke ik denk dat ik toch dik wil worden ik denk dat ik mij dan prettiger voel. Als ik bij de 65 kilo niet dik genoeg ben voor wat ik wil dan ga ik nog iets door.
Ik houd jullie op de hoogte

24 sep 2020, 21:09, Dik worden?
5

Ik ben juist dik en zou zo graag wat minder dik zijn omdat dit echt beter voor je gezondheid is.
Ik word door mensen aangekeken, kan lastig leuke kleren vinden, mijn conditie is slechts en daardoor haal ik slechtere cijfers op school bij gym.
Als je eetbuien hebt en daardoor dik bent geworden kost het je ook nog eens veel geld
Te dun hoeft van mij niet maar ik zou wel graag 20 kilo minder wegen en qua BMI zou dat ook verstandig zijn

25 sep 2020, 11:09, Lotte435
6

Hoi, het is nu een paar weken later en ik ben ondertussen al gestopt met sporten ook neem ik nu ongezondere snacks en het leventje bevalt mij momenteel wel. Mijn 6pack is nu weg daar zit nu een laagje vet het is niet super veel vet maar mn six pack zie je niet meer. Ik ben nu 1.70 en 55 kilo.

8 okt 2020, 15:10, !!!
7

@!!!

Nice, ikzelf vind dikkere meiden ook aantrekkelijker (ik ben 14) dus er is helemaal niks mis mee. Ik zal wel uitkijken dat je niet te ver gaat lol.

8 okt 2020, 20:10, Iemand
8

Hoi het is nu weer wat veder.
Ik ben doorgegaan met het vele sacken dat heefd geleid tot wat kilotjes erbij en wat extra vet. Het voelt steeds lekkerder ik heb er zeker geen spijt van dat ik heb gekozen om dik te worden al ben ik nu nog niet echt dik. Ik word wel steeds wat dikker. Ik weeg nu 57 kilo met een lengte van 1.70.

26 okt 2020, 17:10, Dik worden?
9

Wat wil je nu met je berichtje bereiken?
Dat je ons op de hoogte houdt van ne slechte plannen?
Praat eens met mensen die overgewicht of obesitas hebben en vraag hoe zij zich voelen en wat voor een invloed het op hun leven heeft.
Lees de stukjes van de mensen die hier hard tegen vechten eens. Goede tips van Timo worden uit stukjes gehaald maar dit soort berichten die aanzetten tot ongezond gedrag mogen blijven staan

26 okt 2020, 23:10, Lotte435
10

Hoi mensen ik ben weer wat aangekomen. Het is deze keer 3 kilo dus ik weeg nu 60 een paar van mijn broeken passen niet meer ze zitten gewoon wat te strak nu. Ik begin een beetje manboobs te krijgen. Mijn buik is ook gegroeid het is nu een beetje flunberig enzo. Ik hoop dat ik na december 65 kilo weeg en dan ga ik nog veder want ik vind het wel lekker zitten

10 nov 2020, 21:11, Dik worden?
11

Wat is je snap?

11 nov 2020, 15:11, Xx
12

@Dik worden?
Goed bezig, als voor jou de nadelen het waard zijn, en je vindt t lekker . Dan zou ik zeggen ga lekker door en doe wat je prettig vindt.

21 nov 2020, 18:11, Anoniem
13

Dik worden? Nu nog twee weken verder, hoe is het gegaan? Wat aangekomen? Hopelijk rond de 5 kilootjes

21 nov 2020, 20:11, Anoniempie
14

Zelf heb ik er ook voor gekozen om aan te komen een tijd terug. Vond t heerlijk om als maar dikker te worden. Zit inmiddels rond de 95kg (178cm) en heb er helemaal geen spijt van. Ik laat mezelf gewoon gaan en let niet meer echt op wat ik eet. Vond t echt super fijn zo.

22 nov 2020, 00:11, Same
15

Hey same ben je een jongen of een meisje? En hoe oud ben je? Het is wel heerlijk om dat extra vet te hebben. En ook geen conditie zeker? Zou het echt mooi vinden

22 nov 2020, 07:11, Anoniempje
16

Hey @Anoniempje, ik ben een jongen 16 jaar oud. Ik vindt het inderdaad heerlijk om wat extra vet te hebben, schaam me er ook helemaal niet voor ookal ben ik flink aangekomen sinds maart. Conditie is inderdaad wel aan de mindere kant, ook al houd ik het nog wel redelijk op pijl maar het is sws niet meer optimaal.

22 nov 2020, 17:11, Same
17

Het is wat later en nu ben ik 5 kilo aangekomen ik ben nu echt wel dikker. Ik denk dat ik nu zoveel ben aangekomen door sinterklaas enzo. Ik weeg nu dus 65 kilo.

22 nov 2020, 19:11, Dik worden?
18

@Dik worden?,
Dat is best veel en snel, heb je er voldoening uit gehaald nu je 65kg heb gehaald (het doel uit je eerste bericht) of ben je van plan nog meer aan te komen? Het is natuurlijk wel belangrijk dat je het gezond houdt.

22 nov 2020, 19:11, Anoniem
19

Op jouw plek zou ik lekker doorgaan.

22 nov 2020, 19:11, Anoniempie
20

Hoi @anoniem ik ben van plan om door te gaan want ik vind het nog niet genoeg.

23 nov 2020, 21:11, Dik worden?
21

hoi @Dik worden?

ik zou niet dik willen worden; dan heb je er later MISSCHIEN spijt van en ga je dan weer sporten enz. om af te vallen.

maar ja als jij dat wil. Ga er dan ook voor!!
Groetjes!! (en stay safe)

25 nov 2020, 17:11, Dabby
22

Hey @dik worden, hoe is het de laatste tijd gegaan met je gewicht?

7 dec 2020, 10:12, Anoniempie
23

@dik worden? Hoe is het gegaan de laatste tijd, komt er nog een reactie?

12 dec 2020, 21:12, Anoniempie
24

Even voor de duidelijkheid mensen: bovenstaand bericht is niet van mij. Ik zou nooit overgewicht verheerlijken of aanmoedigen.

6 jan 2021, 09:01, Timo
25

ik ben die timo uit dat bericht ik heet nu timo 123 13 jaar 160
en 43 kilo ik wil gewoon wat kilo's erbij ik hoef niet heel veel overgewicht maar ik wil gewoon wat voller worden en een buikje krijgen

6 jan 2021, 11:01, timo123

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.