ik wil aankomen

hallo,
ik ben 13 jaar, 1m 70 en 45 kilo. Ik zou graag wat dikker willen zijn ( zodanig dat je niet mijn borstbeentje en zo ziet) maar weet niet wat mijn luders daar van zouden zeggen. Iemand advies of tips?

17 mei 2016, iemand die wil aankomen


Reacties

plaats reactie
1

Hoeveel zal je ongeveer willen wegen @iemand die wil aankomen

17 mei 2016, 17:05, Iemand die je wil helpen
2

ik zou 60 kilo willen wegen

18 mei 2016, 09:05, iemand die wil aankomen
3

Hoi hoi, ik ga niet aan je vragen hoeveel je wilt wegen? Wat is dat voor een antwoord? Dit kind wil aankomen. En net als ik toen ik die leeftijd had. Eten eten eten is het antwoord. Eten eten eten alles eten wat je op kunt. Meer voedingstoffen binnen krijgen dan dat je lichaam nodig heeft. Gezond doen komkommers en geen stukje nee gewoon een hele. Wortels nee niet eentje maar de hele zak.
Bv koude bloemkool lekker met een dip. Maar ook chips,pizza en chocolade. Veel brood neem 3 a 4 boterhammen volkomen met lekker dik beleg. Neem lekkere worstjes en eet eet en kan het niet vaak genoeg zeggen eet meisje. Dan zul je aankomen.

18 nov 2016, 15:11, Carrie
4

@ iemand die wil aankomen
naar de snackbar een frietje met, pasta eten. vis of zo.. maar ook niet te veel, anders moet het er weer af..

18 nov 2016, 16:11, kabouter

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.