Ik wil aankomen, reden lees hieronder

Hey, ik ben Jenny en ik ben 12 jaar. Ik ben 1.51 en weeg 36 kilo. Ik wil graag aankomen maar het lukt me niet. Hierom wil ik aankomen:

Heb geen borsten, maar dan ook echt niks (iedereen in mijn klas heeft al veel meer)

Vind mezelf gen te dun (k zit net boven ondergewicht)

Ben klein en wil zowizo groter worden (als ik meer eet word ik groter)

Ik vind zelf ook wel dat ik niet echt veel eet maar als ik geen honger meer heb ga ik ook niet meer eten

Weet iemand wat ik kan doen?? Plzz

Gr, een hulpeloze meid (Jenny,schuilnaam)

12 jun 2017, Jenny


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb precies shet zelfde ik weet niet wat ik er mee aan moet ...... plzz help xx

13 jun 2017, 13:06, Xx
2

Met aankomen krijg je geen borsten die krijg je vanzelf je bent nog 12 jaar de een krijgt eerder borsten en de ander wat later maar als je toch wil aankomen wil je dan wat aankomen of echt dik worden

13 jun 2017, 15:06, Oke
3

het is niet gezond om opeens heel veel ongezonde dingen te gaan eten om aan te komen. sommige mensen hebben een dunnere bouw waardoor ze wat later vormen krijgen dan andere. wat ik zelf zou doen is elke dag ochtend, middag en avond eten ( echt doen!) ookal heb je geen honger. je bent nog maar 12. die borsten komen nog wel

13 jun 2017, 16:06, mady
4

Regelmatig eten op vaste tijden en gewoon gezond blijven!
X

13 jun 2017, 19:06, .
5

Heyy,
gwn genoeg eten; 2/3 boterhammen bij t ontbijt en 2/3 bij de lunch. En bij t avond eten gwn genoeg van alles. En op mn twaalfde had k ook nog bijna niets, dus k zie echt geen probleem hoor! En anders komt t gwn nog nie wat maakt t uit?? J bent mooi zoals j bent!❤

14 jun 2017, 20:06, Anoniempiee
6

Dankjulliewel voor jullie super lieve reacties❤️

23 jul 2017, 00:07, Jenny

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.