Ik wil aan de pil

Hey,
Ik wil aan de pil, want mijn menstruatie is geel onregelmatig en ik heb last van acne. Zijn dit goede redenen?
Xx

-meisje 14 jaar

15 aug 2019, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou eerst gewoon mijn tips proberen, maar als die niet na een periode werken kan je naar de huisarts voor advies, want er zijn ook veel andere oplossingen dan de pil.Een gezonde levenswijze helpt ook tegen acne, weinig toegevoegde suiker eten en weinig stress is erg van belang! het helpt voor een betere menstruatie.Hier nog wat acne tips:
1 Smeer tandpasta op, bijvoorbeeld voordat je naar bed gaat en "s morgens is hij ook ingedroogd.
2Wrijf de gel van de aloë-vera plant diverse keren per dag over de puist(en).
3 Dep er een druppel echinaforce op. Liefst paar maal per dag ook.
4 Smeer voor het slapen gaan zinkzalf op de pukkel en de volgende dag is het weer uitgedroogd.
5 Drink 1.5 liter minimaal aan water op een dag.
6 Eet elke dag een selderijstok.
7 Was je gezicht alleen met water elke dag.
8 Gebruik sudocreme tegen puistjes.
9Meng maizena met water en ga dit op de puistjes smeren laat het even intrekken en daarna met lauw water afspoelen en ga dit een paar dagen herhalen.
10 Koop de De SleepCycle kussen tegen acne.Het is een feit dat de menstruatie in het begin onregelmatig kan zijn ik weet niet hoelang jij ongesteld bent. De tijd tussen twee menstruaties kan nogal variëren.
Hier wat tips voor je menstruatie:
1Teunisbloemolie helpt om je menstruatie regelmatig te maken.
2 Gezond leven is ook belangrijk voor je menstruatie.
3 Hou ook een stabiel gewicht en val of kom niet snel aan in een korte periode.
4 Slaap elke genoeg.
5 Gebruik geen alcohol,sigaretten en drugs.
Succes en zeg maar als je meer advies wilt.

16 aug 2019, 08:08, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.