Ik weet niet of ik nou ongesteld ben

Help me!! 1 maand geleden ging ik naar de WC maar in mijn onderbroek zag ik een opgedroogde bruine vlek van ongeveer 2 cm lang en breed! Betekent dit dat ik ongesteld ben, of niet? Ik ben de laatste tijd trouwens ook heel chaggie, doe kattig tegen mijn vriendinnen, heb ruzie met mijn ouders en heb vaak nare en gemene gedachten over vriendinnen! Ik vind ze heel aardig en ze zijn heeeeeel belangrijk voor me, kan er alleen niks aandoen! Ik ben trouwens 10! Iemand MOET me helpen antwoordt alsjeblieft snel!!😰😰

28 mei 2019, I ❤ Harry Potter


Reacties

plaats reactie
1

bij mij was het zo ik had dat ook 3 dagen lang maar na drie dagen kwam er wel echt bloed is dat bij jou ook geweest ? of misscgien wordt je t nog

28 mei 2019, 21:05, Guusje
2

Had alleen nog maar gele afscheiding!

28 mei 2019, 21:05, I ❤ Harry Potter
3

Help me!!!

28 mei 2019, 21:05, I ❤ Harry Potter
4

Maar had dus geen bloed! Kan ik t dan nog worden of duurt het (hoop ik) nog lang?? Antwoordt alsjeblieft!

28 mei 2019, 21:05, I ❤ Harry Potter
5

HELP alsjeblieft ik voel me nu ook echt slecht! Ben moe en heb buikpijn! Ik denk echt dat ik ongesteld ben ik had net weer ruzie en ben heel chagerijnig!

28 mei 2019, 21:05, I ❤ Harry Potter
6

Wil iemand asjeblieft antwoorden? 😰

28 mei 2019, 21:05, I ❤ Harry Potter
7

Ik had ook 1,5 maand geleden bruine afscheiding voor 6 dagen lang, maar geen bloed en het is ook nog niet terug gekomen. Het kan zijn dat je nu ongesteld gaat worden met echt bloed, maar het kan ook nog zo een paar maanden duren. Het is misschien lastig, maar het enige wat je kan doen is afwachten... xx

29 mei 2019, 23:05, Rebelred
8

Dank je wel, rebelred, ik was echt bang dat ik ongesteld was.............

30 mei 2019, 12:05, I ❤ Harry Potter
9

Als je chagerijnig bent hoeft het niet gelijk te zijn dat je ongesteld bent. Misschien heb je wel een klein griepje opgelopen, omdat je zegt dat je moe bent en buikpijn hebt. Ik denk niet dat je ongesteld bent, het had ook spotting kunnen zijn.
Xx Lisa💛

31 mei 2019, 09:05, Lisa💛
10

Dankje wel, Lisa💛!!

1 jun 2019, 21:06, I ❤ Harry Potter
11

Heeyy. Jaa je bent ongesteld! Ik had precies hetzelfde maar bij mij is het erg onregelmatig (te onregelmatig) je hoeft je echt geen zorgen te maken als het onregelmatig komt want heel veel meisjes hebben dat als ze het net geworden zijn!

2 jun 2019, 00:06, Slayqueenxox
12

Ja je hebt ze waarschijnlijk !!
Mijn eerste keer waa oook een zo’n vlek. Maar dat was ook alles en de maand erna kreeg ik meer en meer bloed door

2 jun 2019, 11:06, Lalal
13

Koop een keer een maandverban en kijk bv volgende dag of er bloed in zit dan weet je het zelf

2 jun 2019, 14:06, Anoniemmpjee
14

Oh, ECHT bedank meiden! Dit is echt heel lief van jullie! Alleen........ik durf geen maandverband te kopen. Ik kan wel lenen van mijn zus, maar ik durf dat niet te vragen. 😳Xx

3 jun 2019, 17:06, I ❤️ Harry Potter
15

GEFELICITEERD! Je ben ONGESTELD geworden!!!! 😜

9 jul 2019, 10:07, 😎

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.