Ik weet niet meer wat ik moet doen?!

lieve allemaal, willen jullie me alsjeblieft helpen!!! Heel lang verhaal!!!
Ik ben een meisje (15)
Ik had in februari had ik een jongen, Melvin (15) via snap ontmoet en we voelden dat we een echte klik kregen, net voor we de 1ste x zouden gaan afspreken kreeg ik te horen dat hij het vriendje was van een kennis van mij waarmee ik ook wel een goede band mee had, met hun ging het die vrijdag uit en ze hadden over de telefoon een ruzie waar ik bij was en ik vertelde haar dat ik met hem ging afspreken. Zei gaf daar weer als antwoord op dat ik dat niet moet doen omdat Melvin haar hele leven verpest had, ik ging twijfelen maar ging toch ik nam voor de zekerheid wel een vriendin mee, hij wachtte op een plek en gingen naar zijn huis het was gewoon heel gezellig en hij had me op het eind gevraagd daarna waren we 3 1/2 maand super gelukkig met elkaar hij stuurde dan wel eens dingen zovan “je bent mijn alles, ik heb nog nooit een meisje ontmoet zoals jou, met jou wil ik een toekomst” enzovoort, na die 3 1/2 maand ging het uit ik zei dat ik hem niet meer leuk vond hij hij zei dat ook, ik vond hem nog wel leuk hoor maar ik had het zo druk met school dat ik haast geen tijd meer voor hem had, toen kreeg ik een ander vriendje, Leon maar die heeft een aanranding bij me gedaan dus daar voelde ik me niet fijn bij, onder die relatie heeft melvin mij duidelijk gemaakt dat hij me nog leuk vind (dat was rond eind juni) maar dat het geen zin had omdat ik nu leon had, ik had niets gezegd over de aanranding en heb t uitgemaakt met die Leon, ik heb het verteld tegen Melvin over de aanranding en hij was zo boos op Leon dat hij naar hem toe wou gaan, we hebben daarna gewoon nog afgesproken en hij maakte toen een grapje over dat met bijzijn van zijn vrienden en ik moest toen huilen en hij rende achter me aan en gaf me een hele lange knuffel, later zei zijn moeder tegen mij dat toen ik het uitmaakte dat hij me toen ook nog super leuk vond en dat klopte ook nog, hij vroeg de volgende dag om met mij, zijn nichtje (11) en nog een jongen (11) af te spreken en dan naar Smalle Ee te gaan (openbare buiten rivier, kun je zwemmen) ik zei ja. Toen we daar waren zei hij “ik heb maar 1 handdoek voor mijn nichtje mee dus mag ik bij jou op de handdoek liggen” ik zei “sure” toen heeft hij me super vaak gezoend we hebben hand in hand gelopen en ik voelde me er zo fijn bij, die avond keek ik op z’n insta en er stond een datum in van zijn relatie, hij had blijkbaar al een 2 weken met een vriendin van mij, en dat stond er voorheen nog niet in. Ik moest heel erg huilen en later had ik er niet veel moeite meer mee, ik ging daarna weer met hem afspreken (17 augustus,hij had weer een nieuwe vriendin en het was in de avond) voor ik op vakantie ging, met z’n zusje (12) , en 3 neven van hem, hij ging een arm om me heen slaan en ik zei “je hebt een vriendin” en ik probeerde zijn arm van mij af te halen, ondanks dat ik het fijn vond “het gaat vanavond toch wel uit” /// deel 2 staat in een ander forum!

28 aug 2018, Gwnmeisjexx


Reacties

plaats reactie
1

Beetje onduidelijk dit zeg... wat is je vraag dan mens?

1 sep 2018, 14:09, Lala
2

#**boy die melvin

**Dit bericht is aangepast door de moderator vanwege het overtreden van de spelregels: gebruik geen schuttingtaal

3 sep 2018, 16:09, Floor

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.