Ik weet het niet meerr

Ik heb een vriend. Ik heb nu een half jaar vrij goed contact met hem en sinds anderhalve maand ook online. Het probleem is dat ik soms te veel nadenk en ook mezelf afvraag of ik een relatie met hem zou willen. Bij die vraag loop ik altijd vast en raak ik in de war. Ik mag hem heel erg, weet veel van hem en heb het idee dat hij me redelijk begrijot (in tegenstelling tot anderen). Laatst deden we wat leuks met vrienden en hij was er dus ook. En anderen vroegen dingen aan hem die ik allemaal tot in detail al wist en toen pas realiseerde ik me dat ik echt veel over hem weet en ook alles onthoud. Uiteindelijk moesten we allemaal weer naar huis natuurlijk en ik moest mezelf tegenhouden om niet een 'doei-knuffel' te geven. Ook voelde het net alsof je iemand uitzwaait van vakantie als die weer naar huis gaan en je ze een eeuwigheid niet meer ziet. (Misschien als een andere vriendin er niet nog was had ik het wel gedaan weet niet). En ik ga dan weer verder denken over wat ik nou eigenlijk moet doen of hoor te doen of wil doen etc. En ik kan niet tot een conclusie komen, want ik weet het niet. Ik zit komend jaar ook bij hem in de klas (samen met nog 12 vrienden, echt top). Dus mijn vraag aan jullie was of jullie ook zoiets mee hebben gemaakt en hoe dat is verlopen en of iemand mij raad kan geven over hoe ik met deze situatie om moet gaan. Bedankt

2 sep 2017, Cheril


Reacties

plaats reactie
1

Hoi Cheril. Ik heb het niet mee gemaakt. Maar ik snap wat je bedoeld.

2 sep 2017, 15:09, tamaraaaa
2

Lieve cheril, ik snap wat je bedoelt. Ik moet eerlijk zijn dat ik dat nooit heb gehad, maar luister naar jezelf! Zoals ik lees denk ik dat je smoorverliefd op hem bent. Maar als je twijfelt kan het ook goed zijn om voor een tijdje even afstand te doen. Heb het er ook over met hem, hij begrijpt het vast wel! En heb het er ook over met andere vrienden. Maar bedenk ook goed, dat hij van je houdt!

2 sep 2017, 20:09, Danseresje
3

Bedankt danseresje,
Alleen denk ik dat ik het nogal genant vind als ik het er met hem over zou hebben. En mijn vriendinnen zelf vinden hem wel aardig maar ik denk dat ze me niet zullen begrijpen, aangezien een paar van mijn vriendinnen zo zijn van "ja maar hem wil je toch niet als vriend"

3 sep 2017, 11:09, Cheril
4

Lieve cheril, dat is inderdaad lastig, maar wat moet.je anders?? Het is ook niet eerlijk voor je vriend om een relatie te hebben terwijl je niet eens weet of je dat wilt. Xx danseresje

4 sep 2017, 09:09, Danseresje
5

Hij is niet mijn vriend😂 Ik heb het verkeerd gezegd denk ik. Het is niet MIJN vriend maar EEN vriend. Dus ik heb geen relatie momenteel. Haha

4 sep 2017, 15:09, Cheril
6

UPDATE:
Vandaag haalden we onze boeken op en zoals gewoonlijk was het gezellig. En voordat we weg gingen stelde hij voor om nog even mn zn allen wat te drinken alleen niemand had geld bij zich (ik wel duh). Dus ik was de enige en een vriendin van mij zei: oeh jullie kunnen wel op een date zo. En hij was zo van: "nope" dus ik was ook zo van "nope" alleen was het onderwerp nogal snel afgewezen door hem😂😂 was even een genant momentje maarja..

4 sep 2017, 16:09, Cheril
7

Lieve Cheril, soms heb ik ook die vraag. Vriendschap of meer? Zo zijn vrienden van ''oe'' of ze fluiten. Dat doen ze uit vriendschap. Ik snap wat je denkt niet heel fijn haha. Danseresje heeft mijn ook heel goed geholpen, echt heel lief van haar. Ik heb ook een vraag over liefde of vriendschap. Maar je kan altijd van die testjes doen. Liefs Eva. Heel goed advies van Danseresje. 😘

4 sep 2017, 19:09, Eva
8

Ik heb op die testjes de uitkomsten 'beetje verliefd' en 'super verliefd' en ik denk ook wel dat ik verliefd ben, maar ik denk dat een relatie er niet in zit. Meer goede vriendschap. Maar dat is niet erg. Hij zei eind vorig school jaar ook nog dat hij helemaal geen behoefte had aan een relatie en eigenlijk weet ik niet of ik dat ook wel heb. Dus ik denk dat vrienden blijven het handigst is en dan zien we vanzelf. Bedankt voor de reacties

5 sep 2017, 15:09, Cheril
9

Leuk in love

5 sep 2017, 17:09, Talita

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.