ik weet het niet meerr!!!! plzz hellpp

hee ik ben een meisje van 14, en ben nog nii ongesteld wel heb ik al 4 jaa afscheiding en ben ocer 3 maanden jarig. ik heb wel soms gele afscheding of donkergeel klein beetje. en soms ook wit met geel.

mijn vraag is horlang duurt het nog ongeveert? je weet het natuurlijk nooit maa zou het binnenkort komen?

plz reageerr! zou mij erg helpen

18 sep 2020, lotte


Reacties

plaats reactie
1

Het kan zijn dat jou moeder laat ongesteld is geworden en dat jij dit nu ook hebt. En afscheiding hoort meestal wit, doorzichtig of wit met een licht tintje geel. Als dit niet zo is zou ik naar de huisarts gaan. Misschien wil je ook naar de huisarts gaan, omdat je zo laat ongesteld bent?

20 sep 2020, 16:09, w0613_
2

14 is nog niet zo laat hoor. Sommige meiden worden pas ongesteld als ze 15 of 16 zijn. Anderen zijn inderdaad een stuk jonger er bij. Maar het is niet gek en zeker niet zorgelijk als je op je 14e nog niet ongesteld bent. In ieder geval geen reden om naar de huisarts te gaan. Die afscheiding klinkt ook niet heel gek. Ik zou me, maar dat is mijn persoonlijke mening, geen zorgen maken.

20 sep 2020, 23:09, Kim96
3

hee bedankt voor jullie antwoorden! maar wat doet de dokter dan ? en wat gaat hij onderzoeken? hij kan toch nii weten wanneer je ongeveer ongesteld wordt?

25 sep 2020, 21:09, lotte

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.