Ik weeg te veel

Hoi iedereen,
Ik weeg te veel voor mijn leeftijd en lengte.
12 jaar 57 kilo.
Ik eet ook heel erg gezond.
Heel veel groente en fruit.
Maar ik kan niet afvallen.
Heeft iemand tips?

3 apr 2018, Dezzi


Reacties

plaats reactie
1

Dezzi als je echt te dik bent heb ik hier wat tips voor je ,zeg maar als je meer tips wilt.
Tip 1 Wacht altijd 2-3 uur voordat je weer iets eet.
Tip 2 Ga naar een huisarts voor advies.
Tip 3 Doe aan kracht training een paar keer per week.
Tip 4 Eet op elke hap van je eten langzaam (tot je niet meer kan)
Tip 5 Eet een paar keer per week noten dat vult goed.
Tip 6 Drink elke dag een paar glazen water(stilt je honger)
Succes zeg maar als je hulp nodig hebt

3 apr 2018, 20:04, juliatje.
2

Bedankt Julia voor je tips<3 ik vind water niet lekker en eet ook heel gezond. Als ik 2-3 uur niets eer ga ik echt dood van de honger! De tips die ik ga gebruiken is die van de noten en die van eet langzaam.

3 apr 2018, 21:04, Dezzi
3

Dezzi je kan altijd water van je thee maken ,groene thee zou ook voor vetverbranding zorgen soms.Hier heb ik wat tips om het wachten met eten beter uit te staan.
Tip 1 Als je het gevoel hebt dat je het niet meer volhoud ,neem dan een groot glas thee of neem een smoothie (wel een gezonde)
Tip 2 Luister muziek als je honger heb.
Tip 3 Verstop eten weg in huis ,dan heb je minder de neiging om er van te nemen.
Tip 4 Je kan ook soms je tanden poetsen als je honger hebt(vanwege de vieze smaak) doe het niet te vaak anders is het ook ongezond
Tip 5 Doe anders wat klusjes in huis om de gedachten te vergeten dat je honger hebt of laat de hond van de buren uit.
Succes zeg maar als je ergens tegen aan loopt of meer tips wilt.

4 apr 2018, 07:04, juliatje.
4

Dankjewel Juliatje<3 ik kan de tips goed gebruiken

4 apr 2018, 12:04, Dezzi
5

Mooi Dezzi ,veel succes

4 apr 2018, 17:04, juliatje.
6

Ga naar een diëtiste

13 mei 2018, 19:05, Ikweeterallesvan

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.