Ik weeg 31 kilo en Ben 13

Help alsjebleift ik Ben een meisjes van 13 en ik woog 34 kilo na 2 maande weeg ik 31 kilo en ik een niet meer niet minder ik snap t niet weer iemand waarom

23 jan 2020, Prive aub


Reacties

plaats reactie
1

Hoelang ben je? Hoeben je gebouwd en je ouders?

23 jan 2020, 23:01, !'$*
2

Ik Ben 1.55 en ik Ben slank en me orders make zich zorgen

23 jan 2020, 23:01, !'$*
3

Ahh, ik neem aan dat die andere post ook van jou is? Je bent idd te licht denk ik. Wat zeiden ze in het ziekenhuis?(als die post van jou was).
Als ik jou was zou ik hulp zoeken.
Hou je taai🙏
Xx

23 jan 2020, 23:01, !'$*
4

De enige oplossing die er is: gewoon meer eten

24 jan 2020, 06:01, ?
5

Dat is inderdaad een oplossing. Maar dat werkt niet zo.
Ben je dakloos koop een huis, heb je astma ga gewoon ademen. Soortgelijk. Als je het zelf niet weet mag je ook niet oordelen;)
Xx

24 jan 2020, 11:01, !'$*
6

Ja de anderen post was ook van mij een goede uitleg is dat

24 jan 2020, 19:01, !'$*
7

Ik snap dat eten lastig voor je is(,temenste denk ik). Ik zal proberen het met kleine stapjes op te bouwen. Een stukje brood meer, dan twee etc. Miss is het ook goed voor je om eens zoet fruit te proberen. Aardbeien en watermeloen zijn lekker zoet, miss dus ook minder lastig. Ook kan je als je gaat leren iets naats je zetten. Als je dan iets hebt geleerd moet je ook iets eten . Of na 20 mis van een film . Iets van wortels of een beschuitje.
Zoek iets wat je lekker vind.
Heel veel Suc6 en liefs D

24 jan 2020, 20:01, D💞
8

Beste, Prive aub/ !'$* normaal schommel je 2 kilo in gewicht en je bent ook in de groei dus je gewicht kan daardoor ook een beetje schommelen maar vraag je omgeving om hulp! En regelmatig eten kan helpen dus 6 keer op een dag kan helpen. Ook kunnen stress,genen,aandoeningen,slaap,depressie en medicijnen een oorzaak in je gewicht schommeling zijn. Maar voor al je zorgen kan je ook naar de dokter. Succes en zeg maar als je meer advies wilt.

29 jan 2020, 14:01, Juliatje.
9

Ik ben zelf 165 ook 13 jaar en 41 kilo (: ik denk dat het komt omdat je zo "kort" bent ;)

3 feb 2020, 20:02, Rainbowbutterflyx
10

En ik denk dat je aan het groeien bent misschien word je ongesteld?

3 feb 2020, 20:02, Rainbowbutterflyx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.