Ik voel me zo slecht, na 4 dagen

Hallo,

Ik ben een meisje dat 1.62 is en 52 kg, ik heb een tijdje geleden in t ziekenhuis gelegen door flauw te vallen, ik heb daar een tijdje gelegen tot ik terug een normaal gewicht had, ik vond dat ze overdreven. Van de week heb ik van maandag avond tot vrijdag avond niets gegeten, ik voelde me zo slecht, was bijna flauwgevallen op school, mijn vrienden merkten het en zeiden constant je bent dun, je moet niet afvallen, geloof ons nu!! Maar ik kan t niet ik werd bang om te eten... Ik weet niet wat te doen

27 mrt 2015, Bela


Reacties

plaats reactie
1

het is niet goed voor je als je zo door blijft gaan je moet wel eten...... geloof je vrienden dan maar.... neestal zie je jezelf anders dan andere dus neem het maar aan van je vrienden want als je hierdoor flauw valt is het niet gezond meer... ik hoop dat je hier wat aan hebt xxxx

27 mrt 2015, 20:03, annoniempje123
2

Hey iik heb anorexia:( ik baal er echt van. Ik had twee weken geleden ondergewicht (39) en zit nu na mijn zh opname aan sondevoeding op normaal gewicht (48) STOP ER MEE je verneukt letterlijk je leven please!

x

27 mrt 2015, 23:03, Gwn_Girl
3

Ik weet dat t niet goed is maar ik kan mezelf niet stoppen 😭 ook met t snijden

29 mrt 2015, 15:03, Bela
4

Hey jij,

Je stopt je emoties en gevoelens weg met niet eten en snijden. Het enige wat kan helpen is ze onder ogen komen, hoe eerder hoe beter.

Super eng en moeilijk, maar voor je nog verder afglijd in de dieptes van anorexia en snijden. The cutting edge.

Zoek hulp...........................

31 mrt 2015, 10:03, Cloudy

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.