Ik voel me emo😭😭😭 en ben alleen...

haii allemaal, ik weet niet wat er met mij aan de hand is maar ik wordt op 1 januari huilend wakker😭, ik heb maar 2 vriendinnen en me allerbeste gaat morgen verhuizen dus dat is vandaag allerlaatste dag dat ik haar kan zien want ze gaat naar Duitsland en dat is 5 uur hier vandaan😭😭😭, ook voel ik me laatste tijd gewoon zo kut omdat ik altijd met me zus enzo ga chillen maar zei is 19 en ik 15 dus ze gaat uit met me neef enzo maar dan kan ik niet mee :(, en ik heb gewoon heel weinig vrienden omdat ik niet zo snel iemand mag en ik vaak gebruik wordt door me vriendinnen. En ik heb nog nooit fix gehad of een vriendje gehad of uberhaupt gezoend :(. En omdat ik nu laatste tijd vaak met me neef om ga vind ik hem een beetje leuk omdat dat de eerste jongen is die teminste tegen me praat 😿 maar ik wil hem natuurlijk niet leuk vinden pffff, ik haat me leven heb geen vrienden ik ben te jong en me beste vriendin gaat verhuizen voel me zo emo en heel alleen ik huil al de hele ochtend en me zus en neef gister lekker uitgaan ik huilend in me bed 😭😭

1 jan 2019, Jennifer


Reacties

plaats reactie
1

Hee lieve Jennifer,
misschien is dit een fase, want ik heb hetzelfde alleen ben ik geen emo.

Toen ik de kindertelefoon belde, en met 2 tantes het erover had, ging het wel over.

Dus mijn tip is praten, en je gevoelens niet inhouden.

Liefs Eva.

2 jan 2019, 10:01, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.