ik vind mijn beste vriendin haar broer leuk!

Hey allemaal! ik heb namelijk een beste vriendin, en ze heeft een super knappe broer! ik ken mn beste vriendin nog niet zo lang, maar we kunnen het super goed met elkaar vinden en ik ook met haar gezin, dus met die vader moeder en haar broer, wat mijn beste vriendin me vertelde was dat die broer mij wel n lief en leuk meisje vond, en als er vrienden komen bij hem is er meestal drank en harde muziek dus ja een keet, en alle jongens probeerde mij een beetje te fixen enzo, want blijkbaar vond iedereen wel dat ik een goed lichaam had en super knap was enzovoort, dus mijn beste vriendin stond bij haar broer en die keek super jaloers toen een jongen mij probeerde te fixen, en ze zei ook dat hij wel had gezegd dat hij me wil zoenen, maar ik ben alsnog bang dat ik t niet kan maken tegenover mijn beste vriendin omdat het wel haar broer is, en straks wil hij me toch niet? ik vind hem super leuk en hij geeft echt om karakter enzo, en hij is super lief, ik denk alleen maar aan hem, maar is dat niet lullig voor mn beste vriendin? ze vond het zelf super leuk maar ik ben bang dat ik dan de vriendschap tussen mij en haar verpest,, hebben jullie misschien tips? alvast bedankt ! 💋

22 nov 2019, anonieeem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.