Ik vind mezelf te dik, maar ik heb een gezond gewicht...

Ik ben 14 (bijna 15) jaar. Ik ben 1.74 meter en 62 kg. Ik vind dat ik te dik ben en zo voel ik me ook. Ik ben alleen niet te dik. Volgens BMI heb ik een gezond gewicht. Ik zou het liefst 5 kg afvallen. Dat zou echter betekenen dat ik daarna ondergewicht heb... Wat moet ik doen?

23 apr 2016, Dikofdun?


Reacties

plaats reactie
1

Jezelf accepteren, je bent niet dik, klaar.

23 apr 2016, 17:04, Hero/Villain
2

Je bent helemaal niet dik. Je hebt een gezond gewicht voor je lengte. Je moet proberen om dat te aanvaarden en soms is dat inderdaad niet simpel. Je kan beginnen met 's morgens in de spiegel te kijken en tegen jezelf te zeggen: 'Ik ben niet dik.' of 'Ik zie er goed uit vandaag.' Veel geluk! :-)

25 apr 2016, 19:04, Sisi
3

Hai ik ben Maureen en ik vind mezelf ook te dik ik ben 160 en weeg 48 ik zit nog maar in groep acht de rest is alle maal tussen de 30 en de 45 kilo daarom voel ik me dus niet fijn en begin ik heel veel te sporten vinden jullie mij ook dik

15 jan 2020, 21:01, Dove Cameron
4

1,70m en 16 jaar oud. MAAR* ik heb wel een buik. En ben gezetter in gezicht, buik, armen,... ( BMI 20.5 wat gezond is. Dit kan toch niet?

30 dec 2020, 23:12, Jj

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.