Ik vind een oudere jongen leuk

Hoi,ik heb tips nodig,ik ben 13 en ik zit in de 1de(Jammer genoeg bleef ik zitten)Ik vind een namelijk een jongen leuk die ong in de 4de of 5de ofz zit. Hij is echt mijn type, ik wil graag contact met hem maken,alleen ik wil niet dat hij denkt: Waarom praat ze tegen mij of wat wilt deze brugpieper. Kan ik misschien op een andere manier zijn aandacht trekken? Door oogcontact te maken etc,maar aan de ene kant wil ik niet dat het opvallend zou worden.Iemand tips?

9 okt 2018, youngblood


Reacties

plaats reactie
1

Hoe weet je dat je hem leuk vind als je nog geen contact met hem hebt? Of denk je dat je hem leuk vind omdat hij knap is o.i.d.?

9 okt 2018, 21:10, Vis
2

Hey youngblood!

Wat leuk dat je een knapperd op het oog hebt en nu in contact met hem wil komen!

Zo te lezen vind je het wel spannend om contact met hem te zoeken omdat je bang bent dat hij daar negatief over denkt.
Om met hem in contact te kunnen komen, zul je hem inderdaad op moeten zoeken. Oogcontact is inderdaad een goede manier om het eerste contact te leggen. Maar met alleen oogcontact kom je niet zo ver. Je zult vast ook met hem willen praten om hem beter te leren kennen, toch?
Misschien kun je een onschuldige, algemene vraag stellen om met hem aan de praat te raken? Bijvoorbeeld of hij in de vierde of vijfde klas zit en hoe hem dat bevalt? Of een andere vraag over school? Je kunt vast wel iets bedenken.

Heel veel succes!

Liefs, Amy

10 okt 2018, 08:10, Amyxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.