Ik vergelijk me

Hey,
Oke hier zijn topics over lengte en gewicht. Wat ik heel dom vind van 99 gram is dat ze dat erin laten. Ik zie dan jullie bmi en ook lengte. 13 jaar en 1,73 nou dat klopt meestal niet. Een gemiddelde lengte is 1.60,8 en jullie schatten dat misschien of hopen dat. Toen ik 11 was zij ik dat ik 1.66 was. Nou dat is wel exstreem lang voor een 11 jarige. En ik geloof eigenlijk niet dat jullie zo lang zijn. En ook de bmi’s plaatsen is heel dom. Triggers zijn dat. Ik voel me klein als ik dat lees. Terwijl ik eigenlijk weet dat jullie niet zo lang zijn.

1 aug 2018, Beke


Reacties

plaats reactie
1

Beke niet iedereen is gemiddeld sommige zijn dunner dan gemiddeld en daar is niks mis mee en als jij er last van hebt dan moet je het niet lezen en zelf zijn er ook andere mensen die ook een onzinnig triggerforum hebben gemaakt.

1 aug 2018, 10:08, juliatje.
2

Ik vraag me af of die lange mensen zichzelf hebben gemeten of dat ze bij de dokter werden gemeten

1 aug 2018, 13:08, Henk
3

GELIJK HEB JE!
sommige mensen komen gewoon aandacht te kort. Sommige zullen best echt zijn maar ik ga er niet meer op in. Er worden de laaste tijd helemaal geen zinvolle berichten meer geplaats. Als het over Seks gaat reageert iedereen erop. Vraag iemand iets normaal maar 1 of 2 antwoorden. Sommige mensen zitten hier voor de lol op. Dat haat ik echt. Ik wil dat die site gewoon weer is waar die voor dient. Groetjes

1 aug 2018, 14:08, lauren
4

Hey Beke,

Wat vervelend dat je je zo stoort aan de geplaatste berichten over lengte en BMI enzo. Ik vind het heel naar voor je dat jij je hierdoor zo klein gaat voelen :(

Heb je veel moeite met jouw eigen lengte?
Kunnen wij je daarbij misschien wat helpen?
Ik zou het erg fijn vinden voor je als het je lukt om tevreden te zijn met jouw eigen lijf, lengte, BMI enzo.

2 aug 2018, 08:08, Amyxx
5

Ehm nou lieve schat, 13 en 173 kan prima hoor. De gemiddelde lengte is ook geen 160.8 maar 168.0 Dus ja, misschien heb je het verkeerd gezien. 13 en 173 is wel lang, maar 173 is een normale lengte en als je op je 13 al bent uitgegroeit of je bent wat langer, is het ook gewoon normaal op je 13e.
Als jij je er klein door voelt moet je misschien stoppen met forums over BMI/lengte's lezen. Want echt het ligt vooral aan jezelf.

2 aug 2018, 16:08, Appelflap
6

Toen ik 11 was was ik 170 cm

19 dec 2018, 16:12, Fy

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.