Ik val op meisjes

Hallo ik ben marit en ik ben 15 jaar. Ik denk dat ik op meisjes val en ik denk hier al zolang over na, elke avond lig ik in bed en fantaseer ik over een relatie met een meisje. Ook spreek ik de hele dag dingen af met mezelf zoals: oke als je aan de linkerkant wakker wordt ben je lesbisch, en als je aan de rechterkant wakker wordt ben je hetero, en ik weet het klinkt super dom maar ik heb zoveel twijfels. Ook kijk ik heel veel coming out videos, en als ik twee mannen of vrouwen zie zoenen krijg ik kriebels in mijn buik. Ik heb echt fantastische vriendinnen. We hebben het best vaak over dit onderwerp en iedereen zegt dan wat ze er van vindt, eigelijk is dit heel fijn voor mij want dsn weet ik wat iedereen er van denkt. Iedereen is denk ik ook heel eerlijk, isa zei: weet je ik heb er gewoon echt niks op tegen en vindt het echt leuk, maar toch ga je er wel over na denken. Er zit een meisje in mijn klas en ik vindt haar echt super leuk, ze is echt super lief en mooi. Als ik de slappe lach heb dan kijken we elkaar zo aan in de ogen en dat voelt echt magisch. Als ik haar aanraak of dicht tegen haar aanzit. Krijg ik het warm en dit voelt zo fijn, dit heb ik ook bij een ander meisje uit mijn klas. Als ik in bed lig hoop ik gewoon dat ik over haar droom. Maar heel veel mensen geven als advies: accepteer jezelf. Maar daar heb ik niet zoveel moeite mee, maar het vertellen aan anderen is zo moeilijk want ik ben zo close met mun vrienden en dalijk gaan ze bij alles denken dat ik verliefd op ze ben. Dit was mijn verhaal, ik wil graag reacties of tipsxx

13 nov 2016, Marit


Reacties

plaats reactie
1

nou marit lange reatie als je haar leuk vind denk er eerst over na en laat je niet pesten je bent in ieder geval super lief

13 nov 2016, 16:11, Eva
2

ik ben ook lesbi en heb het gevraag maar ze zij nee zo genant

13 nov 2016, 16:11, laura xxxxx
3

Hi marit,
Tegenwoordig vinden mensen lesbiennes minder erg dan vroeger, maar nog steeds is er haat. Dat is een lastig ding aan gay zijn. Als je zeker weet dat je lesbienne bent, is het wel zo verstandig om het aan je familie te zeggen, of aan je vriendinnen.
Het is lastig in het begin, maar als je later een vriendin krijgt was het het waard

X

13 nov 2016, 19:11, X

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.