ik val alleen maar op oudere mannen

Ik zal mijn 'probleem' eens proberen te verwoorden.
Ik ben een meisje en ik word bijna 16 en al sinds ik in de lagere school zat hebbe 'jongens' mij nooit echt geboeid. Ik vond de leerkrachten en stagaires altijd veeel interessanter en aantrekkelijker. Nu zit ik in het 3de(moet normaal in het 4de zitten) en is dit nog steeds zo. Ik heb al een paar relaties gehad met leeftijdsgenoten maar dat voelde altijd zo raar. Ik weet niet hoe het komt. Ik heb zelf al vaak na gedacht of het aan de puberteit ligt, maar dat is echt niet zo. Het lukt me gewoon niet om van intresse te hebben voor een leeftijdsgenoot. Mannen van 30 in de 40 zelfs vind ik veeeeel leuker. Mijn oudste vriend was 23 en dat was mijn beste en langste relatie tot nu toe. Ik voel me hierdoor ook heel eenzaam en soms zelfs zielig. Mijn ouders verschillen ook 8 jaar(vader is ouder), is dit erfelijk? En wat kan ik hier aan doen, ik bedoel, ik vind het echt vervelend, als een leerkracht,buschaffeur, barman eender wie mij maar een beetje aandacht geeft ben ik al helemaal verkocht. En als een jongen van mijn leeftijd me veel meer aandacht geeft vind ik het maar niks..

Dankjullie voor jullie tijd..
Groetjes

16 jun 2014, larissa


Reacties

plaats reactie
1

umm ik heb geen idee als je het heel irritant vind kun je hier miss met iemad over praten

17 jun 2014, 16:06, annabel
2

wat maakt het nou uit hoe oud iemand is het gaat toch om of je van iemand houd niet om hoe oud diegene is

17 jun 2014, 19:06, alicia
3

Even btw,
@Alicia,
Het kan best wel boeien. Want zie je het al voor je, iemand van 16 met een man van 30-40? Nee. Sowieso is dat verboden omdat je zelf nog minderjarig bent.
-
Ik heb precies het zelfde probleem. Ik val ook op ouderen mannen. Inderdaad zoals je zegt op leraren en stagiaires. Maar ik val ook wel op jongens rond de 20. Ik ben zelf 16.
Gewoon dat een jongen/man al zo volwassen uit ziet en zich zo volwassen gedraagt, dat vind ik het meest aantrekkelijke aan ouderen jongen/mannen.
Er zijn dan altijd wel van die leraren rond de 30 jaar en die er goed en netjes uit zien. Maar er zijn dan ook van die leraren en die 'kicken' op meisjes, wat natuurlijk niet helemaal oké is, maar voor mij zelf vind ik dat wel leuk. Ik houd dan van die aandacht wat anderen meisjes maar 'vies' vinden. Dat maakt het ook moeilijker om er over te praten omdat het nogal ongepast is.
Dit is voor mij nu al ongeveer 3-4 jaar aan de gang. Vanaf de tweede. Mijn mentor was een goed uitziende en lieve gymleraar die zich in je interesseerde. Toen is het eigenlijk een beetje begonnen.

Ik probeer dit probleem altijd maar zo veel mogelijk te negeren maar dat is heel moeilijk. Ik heb je denk ik niet echt kunnen helpen met dit berichtje, maar ik wil je wel laten weten dat je niet alleen bent. Er zijn meerdere meisjes die op ouderen mannen vallen!

Groetjes,
Nina

19 jul 2014, 00:07, Nina
4

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik ben zelf 15 en je valt dan altijd op ouderen mannen. Dit kan bij mijn zelfs uit de hand lopen tot wel 50 jaar. Het is zo moeilijk hiermee om te gaan, omdat je het nooit echt kunt waarmaken. Jou gevoel. Ik begin er bijvoorbeeld over te dromen en alles en je wordt wakker met een onvolledig en somber gevoel. De hele dag er over aan het denken. Ja, want hoe groot is ook de kans dat een leraar met gezin en alles je bijvoorbeeld terug leuk vind en alles. Laat me niet lachen. Wat een kut gevoel altijd

7 jul 2015, 18:07, anoniempje
5

Dit komt me bekend voor...
Ik ben een meisje van 15 en spreek sinds een paar maanden af met een lieve man van 35. Ik weet al vanaf groep 8 dat ik volwassen mannen aantrekkelijker vind. Ik ben "verder" dan de meesten van mijn leeftijd, hoogbegaafd en erger me gewoon aan het kinderlijke niveau van leeftijdsgenoten, misschien dat dat het is.
Ik snap ook wel waarom het eigenlijk verboden is, namelijk omdat een volwassene makkelijker misbruik van een jonger meisje kan maken. Hij weet dat, en is daarom erg voorzichtig en respecteert mijn grenzen.
Ik ben gewoon blij met hem! Hij heeft humor en zelfspot, we hebben geweldige gesprekken, heerlijke seks, en het enige wat hij voor mij wil is dat ik een sterke en zelfbewuste vrouw word. Ik voel me er erg sterk door.
In het begin schaamde ik me voor mijn "afwijking", maar ik vind nu dat ik de baas over mijn eigen lichaam en geest ben. Behalve 1 vriendin weet niemand het, maar ze accepteert het en vertelt het niet door.
Je hoort altijd verhalen over gevaarlijke pedofielen en loverboys en die zijn er ook zeker! Maar er zijn ook gewoon eerlijke lieve volwassen mannen die op een jonger meisje vallen, net zoals wij op ouder vallen.
Ik zou zeggen: volg je hart, maar wees wel wel voorzichtig. Vraag je af of hij je behandelt zoals je diep van binnen wil (met respect, liefde, aandacht, etc). Is dat zo en heb je schijt aan wat "normaal" is dan zou ik er voor gaan! Als ik naar mijn vriendinnen kijk zie ik veel leeftijdsgenoten die gewoon lullig door hun vriendje behandelt worden, dus dat heeft niks met leeftijd te maken maar wel met wie iemand is.
succes!

14 jul 2015, 10:07, anoniemmeisjevan15
6

hee ,
ik heb een vriendin die dat ook heeft ze vond ook alle stacieres leuker! net als jou. weetje je valt op iemand die je leuk vind! dat maakt niet uit met leeftijd verschil of meisje of jongen je bent hoe je bent en daar veranderd niemand iets aan! gewoon doen!

14 jul 2015, 18:07, iris13
7

Makkelijker gezegd dan gedaan :( vooral omdat je dan meestal ook nog super onzeker bent (ik tenminste) en het aller kutste is dat ik toch weet dat het niet gebeurd. En ik loop constant met een onvolledig somber gevoel rond waar je echt slechte zin/deprimerend van word. En het aller ergste is dat ik er niet mee om kan gaan en mezelf ervoor haat want kom op. De mannen die ik leuk vind hebben bijna de leeftijd van mijn vader!! en dan droom je erover en wordt je wakker en je doet maar steeds je ogen dicht omdat je terug wilt. Ik wens altijd dat ik al in iedergeval 18 ben of ouder zodat ik eindelijk op mij type kan en mag vallen... Wat een kut zooi ook. Ik snap jullie helemaal meiden! Ik weet precies wat het inhoud! en leef met jullie mee!! groetjes Imke

10 mei 2016, 20:05, 16Im
8

ik begrijp je
nou en als je iemand leuk vind die ouder is ,dat maakt niet uit , hetzelfde bij jongens die op jongens vallen en meisjes op meisjes
je kan er niks aan doen , zo ben je nou eenmaal
en ik respecteer dat
als je iemand leuk vind is dat gewoon zo
ooit vind je iemand die veel ouder is waarvan je houd en andersom

mijn tip : Blijf jezelf

Liefs : Demi

11 mei 2016, 22:05, Demi
9

Ik denk dat het volstrekt menselijk is. Een man die er echter op ingaat is fout... in ieder geval als je jonger bent dan 17 ofzo. Vanaf je 16e mag je zelf weten wat en met wie je het doet.

21 jun 2016, 15:06, Daan
10

Ik heb dit ook ik ben ook 16 en val alleen op oudere mannen van rond 30 40 jaar ik vindt ze veel knapper dan jongens van mijn eigen leeftijd

30 apr 2018, 18:04, Ano

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.