Ik stop

Hey, ik ben 18 jaar en ik heb een BMI van 17. Ik heb dit BMI al lang (een maand of zo) en ik eet dus heel weinig en ben sinds een maand opgenomen. Niet vanwege mijn eetstoornis maar omdat ik suïcidaal ben. Ik eet niet sinds ik hier ben. Helemaal niets. Maar vandaag ben ik gewogen en ik weeg nog steeds hetzelfde. Ik blijf bij mijn bmi van 17 terwijl het mij dus eerder gelukt is om een BMI van 14,2 te hebben. Ik wil zo graag weer dat BMI maar het lukt mij gewoon niet. Bovendien maak ik mijn ouders kapot met het niet eten en voel ik me futloos en k*t. Ik slaap overdag want ik zit op een volwassenen afdeling en vindt al die grote schreeuwende mensen wat eng. Ik kan 's nachts niet slapen omdat ik overdag al geslapen heb en ik wil hier graag weg. Dus ik stop met niet eten ondanks ik mijzelf best wel dik vindt. Ondanks ik mijn ribben kan tellen en er tussen mijn onderbroek en mijn onderbuik een gat zit omdat mijn heupbotten uitsteken. Maar toch wil ik weer eten, want het niet eten... Ik wordt er niet slanker van en voel mij er slechter door. Weet iemand hoe ik het langzaam kan opbouwen of hebben jullie steun? Ik krijg namelijk geen steun van mijn anabuddy. Zij vindt mij zwak. Of moet ik gewoon nog even doorzetten en gaat mijn bmi dan vanzelf omlaag?

11 jul 2017, Cato


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb geen idee hoe je dit langzaam op kunt bouwen , maar het is zeker dat je meer moet gaan eten want je bent erg dun! Ik wens je heel erg veel Suc6! Je kunt het!💗

11 jul 2017, 23:07, Sofie
2

Lieve Cato, je bent al te dun. En je wilt natuurlijk niet naar het levensgevaarlijke 14,2. Hoe dun wil je zijn. Zo kan je jou botten zien. En je bent nu ook heel dun. Mijn BMI is ook 17 dat is juist heel dun. Niet mooi dun. En genieten is beter. Maar je BMI van 14 verkort je leven. Zo dun is echt niet mooi en ook nog eens haaruitval en lelijke tanden, blauwe ogen, haar op je gezicht. En je zult je ook heel bang voelen. Maar volwassen en slim dat jij een van de enige bent die inziet dat jejezelf niet het meeste pijn doet maar je familie. Noem eerst de dingen die je cool vind aan jezelf. Je kan nu al je botten zien en iedereen vind dit lelijk en eng. En dit verkort je leven

12 jul 2017, 13:07, Eva
3

Thnx

12 jul 2017, 23:07, Cato

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.