ik snap er niks van.

hoi allemaal, ik heb een eetstoornis gehad en ben nu weer aangekomen en al op gezond gewicht. ik denk dat ik binnen kort mijn menstruatie terug krijg ( dat ik weer ongesteld word, want dat kan weggaan als je lang ondergewicht hebt. bij mij is het nu al een jaar weg ) en daar ben ik heel blij mee! ( volgend mij het 1e meisje op deze aardbol die het WIL worden) ik had dus bijna 2 weken terug elke dag witte slijmerige afscheiding en af en toe ook bloed erbij, als ik afveegde zat er ook bloed op het wc papier. maar het bloedde niet non-stop en eigenlijk alleen als ik net had geplast en had afgeveegd had ik bloed en in mijn onderbroek zat het meestal ook niet. sommige dagen had ik wel afscheiding met bloed en andere dagen alleen afscheiding. maar na een week is het plotseling weggegaan en nu heb ik alleen nog die afscheiding. ik vind het heel raar en weet niet of ik wel ongesteld was of niet en ik had ook wel ongesteldheidsklachten (buikpijn, misselijkheid, puistjes, chagrijnig, enz.) of word ik het volgende maand?

24 jan 2018, idk


Reacties

plaats reactie
1

nee denk van wel
pink mag haar mening gevn

24 jan 2018, 15:01, De Gangester
2

Als het lang weg is gebleven, kan het in fases terug komen. Dus steeds wat meer.

24 jan 2018, 21:01, 🌼

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.