Ik slaap nog met een knuffel!

Hoi, allemaal
Ik ben olivia en ik ben 13 jaar.
Ik slaap nog met mijn knuffels is dat raar?
Ik heb ze al bijna mijn hele leven en ik wil ze ook niet wegdoen.
Is het raar om met knuffels te slapen als je al 13 bent? Want ik schaam me er best wel voor.

26 nov 2013, olivia


Reacties

plaats reactie
1

nee hoor is niet gek :P ik heb ook nog een knuffel naast mijn kussen zitten (meer dan daar zitten doet hij eigenlijk ook niet want ik hou hem niet vast in mijn slaap ofzo) en er zitten ook een paar knuffels op mijn kast XD en ik ben 18. Weetje, je hoeft je niet te schamen voor je knuffels. Op het brugklaskamp op de middelbare school was ik een paar jaar geleden één van de begeleiders (ik was toen vijfdeklasser) en toen organiseerden we op een middag een wie-heeft-de-coolste-knuffel-wedstrijd :P Dus nee hoor, knuffels zijn niet genant :P

26 nov 2013, 20:11, boskabouter
2

Oké, Dankjewel boskabouter

26 nov 2013, 21:11, olivia
3

Heeeii

Ik Ben 12 bijna 13 in December en mijn hele bed ligt vol met knuffels, dus ik denk dat het wel normaal is niemand die het ziet toch ? Je moet gewoon doen waar bij jij je lekker voelt.

Maar ach, dat heb je Als je forever alone bent zoals ik ;p

1 dec 2013, 22:12, Teddybeaaarrxxx
4

Ik ben 21 en heb nog 3 knuffels in bed liggen.... Lekker warm en gezellig, zeker met deze koude winterdagen!
Fleurt een kamer voor iemand die zich volwassen moet gedragen in het dagelijks leven een beetje op!

Whaha met een knuffel slapen daar hoef je je niet voor te schamen meid! (en als dat wel zo is dan trekken wij ons er lekker niets van aan!;) )

Groetjes!

10 dec 2013, 20:12, Pillowpet:)
5

Thx

10 dec 2013, 20:12, olivia
6

is helemaal niet raar, ik ben 19 en doe dat ook. + mijn moeder van 48 slaapt zelfs met 3

24 dec 2013, 19:12, Alicia
7

Hee !
Ik ben 15 en slaap nog met 1 knuffel ,
Omdat ik gewent ben iets in me armen te hebben en als dat niet zo is kom ik gewoon niet in slaap :p
Waarschijnlijk zal ik gewoon de rest van me leven er mee blijven slapen :p ,
Maar ze zijn warm en gezellig en niks om je voor te schamen, en als je je ervoor schaamt { wat je niet hoef ;) } kun je het altijd voor jezelf houden

26 dec 2013, 03:12, Lisaaaaaaa'x
8

nee het is helemaal niet raar . ik ben 11 jaar en ik slaap niet met knuffels maar als jij het leuk vind doet da dan gewoon en je moet je ervoor niet schamen wat is er nou erg aan als jij het maar leuk vind is het goed ..

26 dec 2013, 19:12, prive
9

Maak je maar geen zorgen hoor ik slaap er ook nog mee, ik kan niet eens slapen zonder dat ding

28 jan 2014, 22:01, TJ
10

Ik heb ook nog een knuffel en ik ben twaalf als mijn knuffel niet op mijn bed licht ben ik heel onrustig en kan ik niet slapen doe gewoon waar jij je prettig bij voelt. Er zijn ook zoveel mensen van 30 die met knuffels slapen. Schaam je er niet voor. Je bent wie je bent en dat moeten de mensen maar accepteren !

29 jan 2014, 12:01, boobear
11

ik ben 12 bijna 13 en slaap ook met een knuffel en daar schaam ik mijniet voor ook om de rede dat ik coeliakie heb en als ze er toen niet achterkwamen nu dood geweest was en in die tijd kreeg ik een knuffel en daar slapik nu nlg steeds mee dus nee het is niet raar

30 jan 2014, 07:01, lucky
12

Hii c:

Ik ben 17, en zonder mijn knuffel kan en wil ik echt niet slapen, dus dat is echt niet raar hoor! Gewoon lekker blijven doen c:

xxxxx

30 jan 2014, 17:01, cutter_girlx
13

Ik ben 24 en slaap nog met een knuffel

30 jan 2014, 19:01, Anoniempje2019
14

ik ben 15, en ik slaap ook nog met knuffel, ik wou ervan af en nu denkik wat maakt het uit ;) wees jezelf <3
x

31 jan 2014, 14:01, Carleen
15

nee hoor totaal niet raar ik slaap zelfs met 2 knuffels in bed!!!

3 apr 2014, 17:04, esmee449
16

Je hoeft je voor niks te schamen je mag zelf weten wat je doet en 13 jaar met knuffel slapen is helemaal niet raar ik doe het ook en ben 13 ik kan ook zonder maar ik ben wel gewend om iets in mijn handen te hebben voordat ik ga slapen

30 apr 2014, 18:04, Anoniem.
17

Hey Olivia,
Ik ben een jongen van 13 en ik slaap ook met knuffels.
Ik weet hoe je je voelt.
Mijn vader probeert ieder jaar om stiekem mijn knuffels weg te gooien.
Maar ik bewaak ze goed.
Ik schaam me er niet voor.
Als mensen op mn bed kijken en daar knuffels zien dan zeggen ze vaak:"Hé die heb ik ook" of "Coole knuffel".
Ik heb ze voor als ik bang ben of ik in een slechte situatie zit.
Wat helpt is om tegen ze te praten, al je geheimen te vertellen.
Dan voel je je opgelucht en blij om een soort bewaker te hebben voor als je slaapt

14 aug 2014, 22:08, Annoyolo
18

Ik ben 13 en Ik heb een hele bak vol met knuffels, en eentje op mn bed (das echt mijn lievelingsknuffel) maar ik kan niet slapen zonder iets in mn armen en ik schaam me er ook niet voor hoor :P

17 jan 2015, 19:01, Boekenmeisje
19

nee johh,
ik ben 14 en slaap ook nog met een knuffel.
ik ken zelfs iemand die is 50 en die slaapt nog met een knuffel ;)

9 feb 2015, 19:02, sgsgsggs
20

Ik ben 16 en dol op knuffels!!!!
Heb er ook één al vanaf me geboorte
Hou er superveel van :))))
Don't Worry!!!
Xx

23 feb 2015, 19:02, Thinkofanameyourselfx
21

Ik ben ook bijna 13 en ik slaap nog met stuk of 3/4 knuffels en je wilt niet weten hoeveel ik er om m, n bed heb staan ( 15 om precies te zijn x)

14 apr 2015, 21:04, anoniem
22

ik ben 14 en heb mn hele bed vol met knuffels inclusief mijn knuffel eendjes waar ik niet zonder kan

20 mei 2015, 16:05, MeisjeLemon
23

ik heb een heel bed vol met knuffels. ik ben altijd bang dat mijn (toekomstige) vriendje het niet leuk vind ofsoo. dat hij t kinderachtig vind. echt irri!! heeft iemand tips?? (of is er misschien een jongen die zn mening erover wil zeggen ?)

26 jul 2015, 10:07, katycat
24

Ik ben een JONGEN van 15 die nog steeds met zijn geboorte knuffel in zijn bed slaapt, waarom zou het raar zijn?

26 jul 2015, 12:07, Hero/Villain
25

hoihoi ik bn eenmeisje van 11 en slaap met 2 knuffels (die ik hij mijngeboorte heb gekregen 1 van elke zus) mijn moeder als ik her me nog herinner had ze der 1 ooit in de prullenbak gegooit ik vistje hem er meteen uit! ik kan gewoon niet zonder ze zin gewoon een deel van mij dus je hoeft je nie te schamen! x

13 sep 2015, 00:09, Een meisje😛
26

Ik heb er wel 20 ofzow naast me.. Anders vind ik het eng en voel ik me alleen😆. Ik knuffel er niet mee ofzow... Maar tgeeft me een veilig gevoel

12 nov 2015, 19:11, I.am.in.love
27

Hoi!
Helemaal niet raar! ik heb zelf een haai van het dolfinarium! Hij heet haaienvinnenfloep en ik ben 20. :)

13 nov 2015, 12:11, Moesje
28

Ik ken een jongen die net een jaartje jonher is dan ik en hij slaapt met een knuffel. Zelf slaap ik niet met knuffels in mn bed want ik hou van de ruimte om me heem xD
Als kind speelde ik met knuffels met mn zus die nu 18 is (met spelen bedoel ik zoiets als toneelspel of film naspelen ofzo). Ik heb ze ALLEMAAL nog en geloif me, ik had er echt een stuk of 100, niet gelogen. En stiekem speel ik nog wel eens met mn knuffels xD vergeet plz wat ik net gezegd heb xD
Ook al mn knuffels hebben een naam. ALLE 100ennogwat
Dus ik denk dat ik misschien wel de kinderachtigste ben hier :P
Ik ben bijna 15. Mijn favo knuffel heb ik al simds mn 6e ofzo en een andere sinds mn 4e.
Ik schaam me wel om te vertellen aan mn vrienden mrja. Ik kan ermee leven. Mn ex weet het trouwens wel maar hij is mn mattie dus dat mag wel.

14 nov 2015, 20:11, NotAnEasyLover
29

Ik be 13 en slaap met een hele beestenboel😂😂

17 nov 2015, 10:11, Ikkee
30

Ik ben 17en ik slaap nog elke dag met een knuffel in mijn armen ik heb er 19 in totaal op mijn bed. dan nog niet die op mijn kast zitten meegeteld en twee die op een stoel zitten

18 nov 2015, 23:11, ZonderKnuffelsHaatIkMijnLeven
31

Haiiiii,

Ik slaap ook nog met een knuffel en ik word bijna 13.
Ik zou gewoon lekker met je knuffel blijven slapen als ik jouw was ( je bent niet de enige hoor .)

Liefs Dolores2002

19 nov 2015, 22:11, Dolicious
32

ik heb ook nogsteeds een knuffel en ben 13 😊

27 dec 2015, 22:12, lybæ💋
33

Totaal niet. Ik ben 16 en slaap ook nog met een knuffel. ;)

2 jan 2016, 23:01, horseslover
34

Ik slaap ook nog met knuffels en dan ?
Heel mijn bed ligt vol en ik ga ze ook niet weg doen .
Wat maakt het uit zolang je maar goed slaapt .

31 mrt 2016, 20:03, het peperkoekenhart
35

Ik ben 12 en ik heb 101 knuffels waarvan ik er elf in bed heb en zes bij mijn kussen het is niet raar om met een knuffel te slapen doe waar je jezelf het fijnst bij voelt ik wou er eerst vanaf maar als ik ze niet in bed heb kan ik niet slapen maar soms is het best sjenant als je op kamp gaat met grotere kinderen en als ze die knuffel dan zien lachen ze je uit daarom laat ik ze dan ook niet zien maar het is niet gek om met een knuffel te slapen doe wat je wilt ik heb ook zo'n grote beer van 1m 35cm groot die is leuk maar er zijn ook gewoon mensen van 70 jaar oud die nog met een knuffel slapen dus ik zou zeggen: KNUFFEL ER OP LOS!!! (Niet te hard anders zijn ze zo stuk😫)

29 apr 2016, 22:04, Lissa
36

hey je hoeft je niet schamen ik ben 11 bijna 12 ik slaap er ook nog mee en mijn hele kamer zit vol met knuffels het voelt fijn en vertrouwt , dus lekker bijven doen

26 jan 2017, 17:01, Okkie
37

Ik ben nu 15 en word over een tijdje 16.
Ik heb een knuffel die grote muis heet. (Al is hij niet heel groot) ik heb deze knuffel al sinds mijn 2e en was altijd mijn dikste maatje. Ik ben dus gewend met een knuffel te slapen en dus om iets in mijn armen te hebben. Ik heb een aantal keer overwogen zonder te slapen maar dan kwam ik simpel weg niet goed in slaap.
Verder helpt het om me minder bang te voelen. Er is rond mijn 11 een keer bij ons ingebroken waardoor ik ,als ik als laatste naar bed ga, soms bang kan zijn dat er iets gebeurt. Dan help een knuffel. Dus naar iedereen met nog een knuffel gewoon doen. Schaam je niet en tuurlijk twijfel je of jongens (meisjes) dan niet op je afknappen maar als hij (zij) je echt leuk vinden moeten ze het er maar mee doen!

6 mrt 2017, 01:03, Anoniem
38

Hey!

Ik kwam hierop doordat ik mezelf schaamde voor mijn knuffels. Na alles reacties te hebben gelzen schaam ik me nergens meer voor! Ik ben 16 jaar en mijn 2 geboorteknuffels hebben altijd bij mij in bed gelegeb. Ik kan ze gewoon niet weg doen.
Nergens om je voor te schamen dus! 😊

25 aug 2017, 20:08, Anoniem
39

Dat is heel mooi, en het is echt niet raar. Zelf slaap ik met 7 knuffels. En het is ook voor de versiering, Maar als ik ze nodig heb knuffel ik ze gewoon.

27 aug 2017, 09:08, Eva
40

13 je bent nog zo jong een kind in de brugklas. Maar waar ben je te oud voor? Voor niets.

27 aug 2017, 13:08, ckartje
41

Lieve Olivia
Ik ben 16 en slaap nog steeds met een knuffel, en ik ben nie de enige veel meer doen er dat.
Ik had laats een slaapfeestje en ik had 14 meiden uitgenodigd minstens 10 meiden hadden een knuffel mee!

27 aug 2017, 14:08, .
42

hey leuk ik ben ook . maar dan 17 haha mar je hebt gelijk ik slaap met 2 knuffels en heb er 5 X Shanna

27 aug 2017, 14:08, .
43

Nee het is niet gek zelf ben ik 14 en slaap ook nog met knuffels en ik heb een nicht van 23 en die slaapt ook nog met een knuffel

29 aug 2017, 17:08, Xxxanoniempje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.