Ik schaam me voor mezelf.

Hoi ik ben een meisje van 14 jaar en ik schaam me voor mezelf zo erg dat ik geen vriendje durf te hebben omdat ik bang ben dat hij me afkeurt of ik iets fout doe. Dat hij me vindt stinken een pukkel ziet als hij dichtbij me komt ziet dat ik een keer zweet mijn handen niet mooi zijn ik kleine haartjes heb op mijn been mijn oksel ook. Ik ben zo bamg voor een reactie van een jongen dat ik mezelf schaam en dat ik ook snel zenuwachtig ben. Ik krijg zweethanden mijn been ga ik bewegen of over elkaar wrijven mijn stem gaat trillen je merkt het zo aan me ik ben gewoon bang voor een afkeuring.

Xx schaamvoormezelfmeid

4 nov 2017, Schaamvoormezelfmeid


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Schaamvoormezelfmeid, wat rot voor je. Maar onthoud dat veel meiden nu puisten en pukkels hebben, er zijn bijna geen meisjes zonder puisten. En jongens vinden uiterlijk iets minder belangrijk. En als je er op let word je zo onzeker. Misschien is het meer fout om zo lang te wachten, want dan kom je ook onzeker over en verzekerd zijn is mooier. Maar let er niet op, je bent goed zoals je bent. En als je gaat trillen, kan je zeggen dat je het koud hebt. Zodra je het gedaan hebt, voel je je denk ik opgelucht en ben je trots. Je kan het, er word ook nagedacht. En een nee kan ook verlegenheid zijn.
You can do it 💪

5 nov 2017, 09:11, Eva🍂
2

heey,
ik weet precies wat je bedoeld. ik had ook een vriendje, en ik was daar ook altijd bang voor. maar een jongen houd van je om wie je bent. en als hij het uitmaakt om die redenen, dan is hij niet de ware. geloof mij maar. het is inmiddels uitgegaan om andere redenen.
het komt echt wel goed! en als je er toch nog last van hebt, dan moet je het er met hem over hebben dat helpt echt!
xx

5 nov 2017, 09:11, boompjex
3

Lieve boompjex, je hebt echt gelijk.

5 nov 2017, 18:11, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.