ik red het niet meer, ik weet niet wat ik moet met mezelf.

Hallo, ik zeg liever niet mn naam. ik ben 52,4 kilo, 166 cm een meisje en 13 jaar. ik ben al ongesteld zo'n ruim 1,5 jaar ofs en heb al schaamhaar enz. Maar ik heb echt helemaal geen borsten. maar dan echt helemaal niets. ik zit niet te zeuren over dat ik nog maar cup a heb maar ik kan niet eens een cup a dragen. en ik zit nu in de tweede en meisjes uit de eerste hebben zelfs borsten en ik niet. ook noemen mijn 'vriendinnen' mij plank. en mijn broers zeggen het ook. en mijn moeder doet er niets aan. terwijl ze het well hoort. mijn andere broer maakt het niet uit hoe ik eruit zie want we hebben een verleden samen. en niet zo'n verleden waar ik het ook leuk vond. ik heb hem moeten aftrekken toen ik jong was en heb het aan niemand verteld. en nu vertrouw ik niemand meer omdat hij zei dat het een spelletje was. Ik heb ook helemaal geen wenkbrauwen en niemand vind mij op school aardig. iedereen om mij heen heeft borsten en ik heb echt niets. en ik kan ook geen borsten meer krijgen omdat ik al ongesteld ben. en ik groei ook niet meer verder omdat ik ook ongesteld ben. het komt nooit goed meer met mij. ik snij mezelf ook maar niemand ziet het. niemand ziet dat ik kapot ga vanbinnen. ik een een psychische aandoening (ik weet niet of je het zo noemt) misofonie. ik heb het geprobeerd aan iemand te vertellen maar die dacht dat het een grapje was en ging over zijn eigen leven vertellen. zoek maar op als je wilt weten wat misofonie is. ik heb het gewoon slecht thuis en weet niet wat ik moet doen. soms denk ik dat voor een trein stappen of van een brug springen beter is. soms beeld ik me dat ook in maar dan net als ik wil springen red een jongen me, en dan lig ik in zijn armen. niet eens seks ofso )ben k ook te jong voor Marja) en ook niet zoenen ofso maar gewoon in zijn stevige armen die mij omhelzen. ik heb gewoon behoefte aan iemand die oprecht van mij houd. maar als je er zo uitziet als hoe ik eruit zie dan krijg ik dat gevoel nooit. * als ik wegloop van huis merkt niemand het. niemand mertkt hoe ik mij voel niemand weet hoe ik mij voel en niemand houd rekening met mijn gevoelens. Sorry dat je dit moet aanhoren als überhaupt iemand mij hoort..

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

24 jun 2019, nabbeljam


Reacties

plaats reactie
1

Hoi Nabbeljam,

Wij zien dat je het momenteel erg zwaar hebt. Mocht je er met ons over willen chatten dan kan dat elke werkdag van 16.00-18.00 en 19.00-21.00 uur.

Groet! Lara (99gram)

24 jun 2019, 07:06, Lara
2

Ik snap dat gefrustreed bent met je situatie maar dan moet je zeker niet opgeven, dit kan juist motiverend zijn om er iets aan te doen. Dus denk aan pesters aanspreken op hun gedrag bijv. Hebben jullie niks beters te doen ?of jullie zijn ook niet perfect! Je kan ook een pesttraining hiervoor volgen. Je kan ook gezinstherapie volgen met je gezin om een betere band te krijgen. Maar onthoud: vaak hebben mensen niet door wat voor invloed ze hebben op een of meerdere personen. Maar zelf heb je veel negatieve personen in je leven en daar kan jij niks aan doen. Ook als die pesters een probleem hebben is het hun probleen en niet jou probleem. Sterkte en vraag maar om hulp als je nodig hebt.

24 jun 2019, 21:06, juliatje.
3

Maar zelfs mn vriendin van school zegt iets over dat haar bh niet goed zit en dan zegt ze oh wacht daar heb jij nog helmaal niet mee te maken want jij het niets. en iedereen om me heen heeft borsten en ik krijg ook noot borsten omdat ik al ongesteld ben en nooit meer verder groei. ik kan niet eens een vriendje krijgen. want ik ben gewoon zo lelijk.

25 jun 2019, 23:06, nabbeljam
4

Die zogenaamde vriendin is geen vriendin, want dan zou ze je steunen en je moet haar hier op aanspreken en als ze je dan nog niet steunt gewoon dumpen dan, want je verdient beter. Al heb je geen borsten dat maakt je niet minder aantrekkelijk er zijn genoeg jongens die niet naar uiterlijk kijken er zijn zelfs mensen die weinig borsten mooi vinden. En er zijn zoveel mensen met geen vriendje en dan ben je niet lelijk. Je moet gewoon geluk hebben om de juiste persoon te ontmoeten. En dat vergt geduld en single zijn kan ook leuk zijn! Succes zeg maar als je meer tips wilt Ps je hebt gewoon geen leuke omgeving en dat moet jezelf niet kwalijk nemen.

27 jun 2019, 08:06, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.