ik moet sorry zeggen Xx tamaraaa

hoi en sorry voor mijn beledingingen ik woord allen maar ziek van het leven draait niet om het domme afvallen ik hu veel meer van dikke mensen die zijn niet zon barbie julie moeten wel eerlijk over julie lengte zijn je kn geen 12 en 1.56 echt lng maar ik heb ADHD dus snap je een beetje ik wil dat anorexia weg gaat maar wees eerlijk soms wil je geen anorexxai je kan niet terug ik wil noooooit afvallen

3 jun 2017, tamaraaaa


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben 12 en 1,70.
Verdere problemen?

3 jun 2017, 12:06, Lala
2

nou ja ik zeg sorry dus hou op mijn probleem is niks anders zei ik het wel

3 jun 2017, 13:06, tamaraaaa
3

Oké fijn dat je sorry zegt, maar kan je nu ook stoppen met je belachelijke reacties onder forums? Want anders moet je gewoon stoppen op dit forum, please!

3 jun 2017, 14:06, xx
4

Heb je het tegen iedereen?

7 jun 2017, 14:06, Eva
5

12 en 1,56.. ik ken een meisje uit gr. 6 en 1,70.
Had je nog wat?

15 jun 2017, 14:06, Pikachu
6

Ik wil wat zeggen. Oke luister ik doe echt heel gemeen. Ik weet dat ik soms echt een bicht ben. En ik ben heel ja weet niet. Ik heb ADHD en problemen met leren. Ik haal heel veel onvoldoend's en ik heb ruzie. Ik zie op youtube de goede leventje's van mensen. En dat maakt me gek. Ik vind het echt niet kleuk dat meiden anorexia hebben. Heel ongezond en ik had orthorexia. Door duidelijke taal wou ik gemeen doen. Even heel duidelijk wakker rammen. Maar sommige zijn boos. En de andere willen veel dikker dan goed zijn. En ik had ondergewicht en nu nog. Anorexia heb je niet zomaar en dan zeggen alle meiden dat ze anorexia hebben. Terwijl 99 gram voor eten bedoeld is. En prob2he dnk ik. Van noah ;-) maar in iedergeval ik kalmeer nooit. Ik denk zo shit weer anorexia kap gewoon. Geniet toch en dan worord ik kwaad. En ik zit op basis en ik ga echt stijgen. En ik wil JUIST dat anorexias; beter woorden. En ik wil juist een gezond en gelukkig leven voor ze. Alleen ben ik dan zo jaloers op de anorexia. Ik wil ook zo dun zijn ik wil ook die gedachten ik wil dood oms. Ik heb een reden. Ik ben dom weet ik.

15 sep 2017, 20:09, tamaraaaa
7

Don't worry be happy🔅🔆

15 sep 2017, 23:09, Mai
8

Ik was 8 toen ik 1.56 was.. het is wel mogelijk. Verder vind ik het goed dat je sorry zegt tamaraa! Top

16 sep 2017, 16:09, Cheril
9

Ah je bent echt lief Cheril.

16 sep 2017, 17:09, tamaraaaa
10

Sorry als ik je heb gekwetst tamaraa , ik ben het niet met je eens maar ik vind dat we allebei het beste met elkaar voor moeten hebben dus ga niet zeggen dat ik vrienden zoek of anorexia aanmoedig oke ?
Dan hou ik me mond over jou.

16 sep 2017, 18:09, juliatje.
11

Ik ben 16 en 1,65 nog iets??
Antwoord nie voor een ander maar voor jezelf en als iets belachelijk is dan houd je t gwn voor je...

1 okt 2017, 22:10, 🙄

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.