ik moest dit even delen.

ik weet niet zeker wat er met mij aan de hand is, of ik een eetprobleem heb of niet.
ik probeer wel af te vallen en zo min mogelijk te eten, en als snack alleen maar gezond, zoals een appel of wortels. tot 2 weken geleden heb ik een paar maanden lang om de paar dagen m'n eten uitgebraakt, maar sinds een paar weken niet meer omdat mijn moeder er achter kwam. nu probeer ik extra op te letten hoeveel ik eet en ik voel me superslecht als ik te veel eet. mijn moeder zei dat ze vond dat ik heel weinig eet maar ik heb gewoon na 1 bord al genoeg gehad.

dit bericht is niet bedoeld om mensen te triggeren dus sorry als dit iemand slecht laat voelen <3

14 mei 2019, pineappleanna


Reacties

plaats reactie
1

Beste pineappleanna, ik denk dat een arts of therapeut kan vastellen of je een eetstoornis hebt.Wel goed van je dat je gezond snackt maar komt dit ook door je Es of door jezelf? Natuurlijk is gezond snacken belangrijk maar dan moet het wel uit jezelf komen en niet van de Es. En wat is je bmi? Heb je overgewicht? Afvallen moet wel met een goede reden gebeuren. Want afvallen bijv. om ondergewicht te krijgen is geen goeie reden. Maar uitbraken is super slecht voor je op korte en lange termijn je maakt je lichaam ermee kapot en het versterkt toch je Es. En de ene keer eet je wat meer dan de andere keer en dat is echt normaal voor een persoon en daar hoef je echt niet druk over te maken. Maar anders kan een arts of diëtist een voedingslijst voor je maken als je moeite hebt met eten. Zeg maar als je meer hulp wilt.

14 mei 2019, 21:05, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.