Ik krijg vetrollen

Hoi ik ben een meisje die 13 jaar oud is
Ik kom de laatste tijd wat aan niet zo zeer in gewicht, maar vooral in vet op mijn buik.
Ik ben niet altijd de dunste geweest had wel een beetje een buikje maar ik kom gewoon nog topjes dtagen enz.
Maar nu heb ik opeens gewoon best wel groote vetrollen bij mijn buik dus als ik nu een topje zal dragen dan zie je gewoon wat blubber.
Ik ben momenteel 1.65 m en 61 kilo toen ik mijn vetrollen nog niet had was ik 57 kilo.
Weet iemand waar dit vet vandaan komt. Laat het mij weten!

26 sep 2020, !!!


Reacties

plaats reactie
1

Het kan komen omdat je lichaam gaat veranderen en vrouwelijke vormen krijgt. Soms krijg je dan (tijdelijk) meer vet. Als je niet minder bent gaan bewegen en niet slechter of meer bent gaan eten gaat dat weer weg als je gaat groeien

Ik heb even gekeken en je hebt een goed BMI. Ik zou er nu niks aan doen en gewoon gezond blijven eten en voldoende bewegen

26 sep 2020, 21:09, Lotte435
2

Weet je hoe het komt dat je aankomt? Misschien kun je kijken waarom je meer vet krijgt

26 sep 2020, 23:09, Evert
3

Hee, als je in de puberteit komt dan krijg je sws wat meer vet.. ik ook nu zijn die strakke shirtjes natuurlijk helemaal in! Maar durf je lichaam te laten zien! Er zijn jongens/mannen die er juist op vallen! Als je het echt erg vind kun je gaan afvallen! Heel veel zeggen dat hardlopen goed is, maar je kan ook 1 uur gaan wandelen 4x in de week... of elke dag xo

24 okt 2020, 20:10, Yara

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.