ik kreeg een nee

hallo hey hoi hoe gaat het ik heet cara ik heb iets stoms ik ken een jongen genaamd dylan mijn droomhunk ik kenden hem al sins ik 4 was ik ben nu 9 maar ik kan een klein kind zijn maar dan nog ik ben over 2 weke toch 10 maar ja ik heb iets ik weeg 34 en ik eet wel wat ik lus maar trug hey ik vroe mijn lover dus verkering hij zij nee komt het omdat ik te dik ben nee toch dat ben ik niet als je dat denkt ben je zelf te dun ik heb een goed gewicht maar mijn vriend(je) (hoop ik) zij nee sorry maar he ik doe alles met hem boomklimmen huiswerk zwemmen beauty alless wat leuk is maar we are best friends maar toch ik wil meer kunnen julie me helpen zo dat we toch verkering krijgen ik ben zoo verlieft ik smelt weg aaaah ik kots zo wat comfetti hartjes snoep en glitters zo leuk dit behalven die nee maar toch smelt ik weg ik ben ook geen tuttenbel ik hou aleen van beauty en kleding en lang haar maar ik klim boom en zwem en sport ik denk dat hij dat zij omdat ik die dag een geheim doorzij van me bff Amy en Sorya en dat ik de verkering hard verklaarde kunnen julie beste coole leuken kindjes me helpen i love julie ik wil graag verkering help me please

12 feb 2017, aaaaaaaaah

Reacties

plaats reactie
1

Volgende keer wat meer punten en komma's want nu snap ik je verhaal niet zo heel erg goed omdat alles door de war zit. Maar als die ene jongen je niet leuk vind kan je hem daar niet toe dwingen, en zo nog? Je bent vast een leuke meid en als hij jou niet wilt dan pech gehad, je verdient iemand beter! Je gewicht is prima maak je daar geen zorgen over. Veel succes nog!

13 feb 2017, 14:02, Spookje
2

bedankt spookje maar mijn punten knopje zijn kapot tanks

14 feb 2017, 13:02, aaaaaaaaah

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer