ik kom gewoon niet over hem heen

hoi,
ik zit deze laatste weken echt meet een super kt gevoel. sinds een week is het klaar met een jongen waar ik gewoon verliefd op was om het zo maar te zeggen, we hadden geen relatie maar wel bijna en toen zei hij opeens met een heel verhaal dat hij vond dat we niet meer bij elkaar passen. toen hebben we het afgekapt en nu snappen we al een week niet meer en ik ben er gewoon letterlijk kapot van, ik heb nergens meer motivatie voor, ik denk alleen maar en hem want we belde en appte 24/7 en nu is er gwwoon niks meer. ik kom er gewoon niet overheen en elke avond dan kan ik gwn niet stoppen met janken en ik vind mezelf daarom zo dom. ik krijg mn gedachte gewoon niet van hem af en het kutste is nog dat hij het allemaal niks boeit want hij is allang verder gegaan. ik vind die jongen zo zo zo leuk en ik weet gewoon niet wat ik er mee moet want het word gewoon niet beter. en het ergste is ook nog eens dat ik mijn kut gedrag afreageer op mijn familie en vrienden, ik heb het gevoel dat ik er nooit overheen ga komen en dat maakt me helemaal kapot

13 dec 2020, isa16


Reacties

plaats reactie
1

Niemand advies?

16 dec 2020, 20:12, 1
2

Ten eerste: wat stom dat je dit moet meemaken! ik hoop dat je weet dat iedereen dit eens moet meemaken, en je kan het beter bekijken als ‘i’m one heartbreak closer to the person I’m going to marry’. Ten tweede: onthou alsjeblieft dat het normaal is dat je je slecht voelt, het is absoluut niet ‘dom’ ofzo, het is compleet normaal. Dus accepteer dat je verdrietig bent en huil alles eruit, alleen op die manier geraak je erdoor: ‘the only way out is through ‘.
Ten laatste: je weet nooit hoe hij denkt. je kan niet met zekerheid zeggen dat hij ‘al verder is gegaan’. Misschien denkt hij nog stiekem aan je (wat hij zou moeten doen, want jou kwijtraken zal wel heeeeel pijnlijk zijn). You only know what he allows you to know. stiekem denkt hij aan je, geloof me.
Het is heel moeilijk voor mij om jou in deze situatie te helpen, hoe graag ik dat ook zou willen. Maar weet alsjeblieft dat dit heel normaal is en voel je daardoor niet ‘dom’.
ik wens je nog heeel veel succes meid! xx

17 dec 2020, 22:12, justmexoxo
3

Dankjewel voor je reactie x erg aardig en het geeft me toch ng een beetje motivatie en dat zit ik mezelf de laatste tijd alleen maar in te praten. maar elke dag als ik wakker word is het aller eerste waar ik aan denk is hem en dat maakt t begin van mn dag gewoon al helemaal kt. maar ik kan er gewoon niks aan doen. ik vraag me ook af wat hij aan het doen is en of hij online is en allemaal van die onnozele dingen waar ik echt mee moet stoppen. ik had ook al gehoord dat hij het alweer gezellig heeft met een ander meisje, verder weet ik er niet veel over maar dat maakt het dan alweer 3x ktter. ikzelf praat eigenlijk met helemaal niemand anders, wel met n vriendin van me maar met jongens helemaal niet dus ik ben ook helemaal niet verder gegaan wat ik ook niet kan. ik wil trouwens ook niet triest overkomen maar ik kan gewoon nergens echt mijn gevoel kwijt en ik word gewoon gek van mezelf.

18 dec 2020, 09:12, isa16
4

dan heb ik misschien een tip voor je! ikzelf heb een hele lange tijd gevoelens opgepropt omdat ik een jongen leuk vond maar het hem niet durfde te vertellen. dit klinkt echt heel stom hahahahah want iemand leuk vinden is normaal een ‘leuk’ gevoel. maar omdat ik dus alles oppropte was het een heel moeilijke periode voor mij. het werd zo zwaar voor mij dat ik zelfs bijna dagelijks huilde om hem, ik moest alles gewoon ergens kwijt. ik ben alles beginnen op te schrijven. dat heeft mij enorm geholpen. ik hoop dat je er iets aan hebt. je kan trouwens ook altijd met mij praten via dit forum als jou dat helpt, ik zal altijd luisteren en je proberen te helpen xx

18 dec 2020, 21:12, justmexoxo
5

bedankt voor je tip! en wat stom dat jij ook zoieys mee hebt gemaakt, over het schrijven zou ik nooit weten waar ik zou moeten beginnen dus ik denk niet dat ik alles ga kunnen opschrijven en daarbij zonder dat iemand het allemaal gaat lezen word lastig. ik heb het nu al wat meer geaccepteert, vind het zelf nog steeds echt super super kt maar voel wel dat ik er steeds meer overheen aan het komen ben

23 dec 2020, 20:12, isa16
6

hoy, Ik ken dat gevoel zelf was ik ook verliefd op een jongen maar mijn vriendinne zeiden niet dat die jongen samen was met iemand. Ik was er kapot van! daarom help ik anderen

1 jan 2021, 21:01, HelpAndere

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.