Ik kom er niet uit ben ik zwanger of niet

Hallo iedereen ik ben een meid van 21 jaar. Okey ik heb op internet opgezocht wat de eerste dingen zijn om te weten of je zwanger bent. Nu heb ik hele gevoelige borsten en me tepels doen echt pijn ongesteld kan ik niet zijn want dat was is 2 weken terug. En me onderbuik is ligt op gezet en met vaak naar de wc. Ik heb veel seks met me vriend. Ik heb 2 dagen geleden een test gedaan maar die was negatief kan een test liegen? En wat kan het anders zijn? Als ik niet zwanger ben

10 apr 2019, mona


Reacties

plaats reactie
1

Hoe betrouwbaar een zwangerschapstest is, hangt af van een aantal factoren bij jou: het moment dat je de test doet bijvoorbeeld. De meeste merken beloven ook een nauwkeurigheid van 97% tot 99%. Om 100% zekerheid te hebben is ook een bloedtest nodig. Deze kan je laten doen bij de huisarts dan heb je zekerheid. En er zijn wel meer vrouwen over tijd met een menstruatie dat kan bijvoorbeeld ziekte,stress,veel sporten,veel gewichtveranderingen,ongezonde levenstijl en het PolyCysteus Ovarium Syndroom. En misschien heb je een allergie?misschien heb daarom last van je buik? En als je last heb van pijnlijke borsten kan het door je hormonen komen. Succes,zeg maar als je meer advies wilt.

10 apr 2019, 21:04, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.