Ik kan mijn stomme vinger niet in mijn vagina krijgen!!

Hoi... ik ben 13 jaar oud en ik wel echt heel graag een keer echt vingeren.... zeg maar echt mijn vinger in mijn vagina! Maar ik krijg hem er maar jiet in hoe nat ik ook ben..... iemand tips? Ps ben ik te jong voor dit soort dingen?

2 mrt 2019, Onzekertje


Reacties

plaats reactie
1

Ontspan je genoeg? Door druk kun je spieren aanknijpen onbewust.

4 mrt 2019, 09:03, Bikinigek
2

je moet gewoon je fantasie gebruiken. denk in je hoofd iets wat jij geil vind en dan je ogen dicht. ontspan je natuurlijk ook goed. doe het bijvoorbeeld in de avond. je kan het er was niet in doen omdat je het een beetje eng vind omdat je met je vinger voelt. maar gewoon ontspannen. :/

4 mrt 2019, 23:03, save me for later..
3

Hey Onzekertje,

Je hoeft je vinger er niet persé erin te doen.

Xx

6 mrt 2019, 12:03, appelfiets
4

Ik heb dat ook!! Maar toen ik laatst een keer met een wattenstaafje inmn vagina zat te voelen en er even niet bij nadacht zat die ineens erin!! Maar met mn vinger durf ik het ook niet zo goed want ik ben bang dat ik met mn nagel iets beschadig.

9 mrt 2019, 18:03, Anoniemmmm
5

Je kan er ook overheen vrijfen en. Tot Ik er daar wat vochtig woord. En dan voorzichtig proberen. Volgens mij kan je niks beschdigen. Je lekker ontspannen.. strekte

11 mrt 2019, 22:03, *A*

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.