Ik kan maar niet van het slechte eten afblijven!

Hi
Ik vind mezelf te dik, maar ik kan maar niet van het slechte eten afblijven. S'middags neem ik inde plaats van 1 koekje altijd 2 of 3 koekjes en s' avonds lus ik het eten soms niet, dan eet ik te weinig en dan doe ik daarna toch nog een pizza in de oven. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik dat niet meer doe!? Ik wil zo graag afvallen, maar als ik met mezelf afspeek dat ik "vandaag" gezond ga eten lukt het me nooit!
Help me pleasss!

Xx hidde
Ps: ik ben 13 jaar

16 dec 2013, hidde


Reacties

plaats reactie
1

Ik weet niet hoelang je bent en ook niet wat je weegt.
Ontbijten is heel belangrijk sla dat nooit over.

17 dec 2013, 15:12, is
2

Ik ben 154 cm en ik weeg 39,6 kg. Ik vind mezelf te dik. Ik ontbijt wel gewoon, maar mijn lunch sla ik soms over.

17 dec 2013, 17:12, hidde
3

Ben jij een jongen?

17 dec 2013, 17:12, Vraagje :)
4

Nee een meisje, maar ik heb nog geen borsten enz en dat kan ook een beetje je gewicht bepalen.

17 dec 2013, 17:12, hidde
5

Heee,
Jouw Bmi is goed hoor, jij hebt een gezond gewicht!
Ik wil je graag tips geven maar daar moet ik ff over nadenken! Sorry net voor mn directe vraag (ben je een jongen) maar ik had niet zo veel tijd :(
Dikke knuffel

17 dec 2013, 20:12, Red_Rose
6

Hej! Die vraagt maakt echt niet uit een ik weet dat ik een gezond bmi heb, maar ik vind mezelf wel te dik. Bedankt dat je tips wil geven red_rose.
Xx hidde

17 dec 2013, 20:12, hidde
7

Ik beb hetzelfde probleem ik eet veel teveel slecht eten zoals koek snorp chips chocola fastfood alles wat slecht is ik heb een gezond gewicht maar wordt steeds zwaarder ik maak me er wel druk om in twee weken ben ik 2.4 kilo aangekomen maar ik kan er gwn niet vanaf blijven
Iemand tips?!
Bedankt van je hulp en tips xx

17 dec 2013, 20:12, loveyou x
8

Ik zou je graag helpen, maar ben op deze website gekomen wegens jou vraag...Ik ben 14 jaar en heb precies hetzelfe probleem. Heb geen overgewicht (Wegens mijn lange lengte) toch heb ik boomstammen als benen en het vet op mijn buik is te zien als ik een iets strakkere shirt aan heb. In bikini lopen durf ik niet meer. Net als jouw Hiddi sla ik de lunch over. Maar om drie uur pak ik altijd toch nog iets lekkers om het volume van mijn knorrende maag re verminderen, als ook iemand voor mij een tip heeft hoor ik het graag

P.S. Sorry Hidde, misschien boeit het je helemaal niet en ben ik gewoon de radom guy die hier als een idooit iets in aam get typen is (Was dat laatste een Nederlandse zin)

28 jun 2017, 22:06, Janna
9

@Janna:

Open even een nieuw topic, dan zien veel meer mensen je bericht. Zo krijg je waarschijnlijk ook meer en sneller antwoord. Dit voorkomt ook dat er nu weer reacties op jouw reactie gaan komen terwijl dit topic stamt uit 2013 (!).

29 jun 2017, 00:06, Timo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.