Ik kan gewoon geen bff hebben.

Ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb super veel vrienden maar ik kan gewoon geen beste vriendin hebben ik word gewoon gek als iemand de hele tijd met me optrekt ik word dan echt zo boos op die persoon en ga gemeen doen dus met allerlei verschillende mensen optrekken vind ik het fijnst maar er zijn vriendinnen die me claimen en dat is zo irritant al de meiden uit de oude klas kent zij nu ook en dan doet ze helemaal alsof ze bestie met hun is kan ik al helemaal niet hebben (ben niet jaloers) en als ik dan met iemand die zij kent omga gaat ze tegen die persoon zeggen als ik er niet ben van is (mij naam) je nieuwe bestie en dat vind ik zo irritant heb ik al 3x meegemaakt binnen 3 maanden. Hebben meer dit maar ook dat je eigenlijk wel een goede "beste" vriendin wil.

7 nov 2017, Pana


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Pana, je hoeft echt geen BFF te hebben. Als je maar goed kan optrekken. Wees blij dat je vrienden hebt. Waarom wil je een BFF, leuk is het niet altijd denk ik. 🤣

7 nov 2017, 18:11, Eva🍎

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.