Ik kan geen nee zeggen

Elke keer als ik iets lekkers zie, dan neem ik het. Bijvoorbeeld met een chocolaatje, dan eet ik hem maar vervolgens denk ik: ik wik er nog 1 en daarna weer en dan uiteindelijk heb ik weer zoveel gegeten en dan heb ik weer spijt. Heeft iemand tips hiervoor?

7 mrt 2019, Ano


Reacties

plaats reactie
1

Ha ano,

Ik zou beginnen met genoeg te eten.
Eén goed ontbijt een goeie lunch en een goeie avondmaaltijd. Dat is al belangrijk, en neem om 11 uur een gezonde snack en rond 3a4 uur weer een gezonde snack. Als je echt nog trek heb neem nog iets om 8 uur. Maar als je heel erg van chocolade houd en je wil graag snoepen. Neem dan een chocoladereep met 99% puur je moet misschien even wennen maar dat helpt. Ook ongezouten noten helpen.

Heel veel succes, en hopelijk ga jij dit volhouden❤️

Liefss

7 mrt 2019, 21:03, Mirrie
2

Vraag je omgeving om rekening met je te houden zodat ze je kunnen helpen.En suiker is verslavend dus helemaal je schuld is het ook niet.Probeer ook rustig te eten en goed te kauwen.Als je suikertrek hebt is het beste om jezelf af te leiden.Probeer ook gezond eten in het zicht te hebben en ongezond eten buiten het zicht veder is het handig dat je met een kritische blik naar je eten en drinken kijkt,want de gemiddelde Nederlander eet teveel suiker.Dus frisdrank,snoep,onbijtgranen,vruchtensap met suiker,kwark met suiker,saus,kant en klare producten,beleg met suiker(jam,hagelslag,schuddebuikjes en appelstroop o.a),tussendoortjes repen met suiker en ijs o.a is het handig om daar alternativen voor te vinden die zonder suiker zijn.Succes en zeg maar als je meer advies wilt.

7 mrt 2019, 21:03, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.