Ik kan er niet meer tegen!

Hey ik keek op YouTube en keek na Jiami als ik het goed spel. Mijn vriendin kijkt ernaar en ze heeft anorexia ik heb het gehoort zo heet het toch? Oke die youtuber geeft haar zin in haar anorexia. iedereen haat haar en zegt domme gans tegen haar. en ze kan ook huilen om bv julie verhalen over anorexia dat julie organen kapot zijn dat julie haruitval krijgen en geen kinderen meer willen. Niemand van de school wil kinderen hoor maar toch. ze heeft een bmi van 15 ongeveer en ze is heel jong voor haar eetstoornis 14 dus. ik keek ook na die youtuber en zag iets van haar kanaal een video die op dus best rot is. Ze moest huilen en nu ik ook. Dat je zo depresief en verdrietig kan worden door anorexia. En dat sommige in een isoleercel komen zo als je in de video van een video voor Eva zag. en sommige worden vastgeboden als ze bewegen. Nu heeft mijn vriendin ook rare gedachtens. En die video van jiami was echt zo erg. Ik moest toen echt huilen. :-(

2 jan 2018, 🐶


Reacties

plaats reactie
1

Als je niet zulke dingen kijkt denk je er ook minder over na. Ze moet naar een klinkiek. En iedereen met ano heeft dit. Er zij hier al 100 topics over gemaakt lees die terug...
Bijna iedereen met anorexia heeft dit dus dit is geen ander geval dan de andere topics. Alsnog wel heftig. Veel succes ermee. Ga toch bij een kliniek langs.

2 jan 2018, 19:01, Queen👑
2

ik durf niet bij een kliniek maar juit word bijna niemand opgenomen juist hebben de meeste met een eetstoornis een normaal gewicht. De meeste herstellen thuis dus geen kliniek. Bedankt voor je lieve bericht.

2 jan 2018, 19:01, 🐶
3

Ik ken een meisje en die werd wel opgenomen, ben je al naar haar ouders geweest?

2 jan 2018, 20:01, Queen👑
4

Nee ik heb hun nummer niet en durf ook niet echt.

3 jan 2018, 10:01, 🐶

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.